سيل در مناطقي از اندونزي صدها نفر را آواره كرد

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

سيل در مناطقي از اندونزي صدها نفر را آواره كرد

۵ بازديد

صدها نفر در منطقه كليمانتان اندونزي به دليل بارش شديد باران و سيلاب هاي بعدي مجبور به ترك خانه هاي خود شده اند. به گزارش اخبار ما ، آژانس ملي مديريت بلاياي طبيعي كشور (BNPB) اعلام كرد: بارش شديد باران از روز گذشته (دوشنبه) منطقه “پاسار” اندونزي در جزيره كاليمانتان را فرا گرفت و صدها …

سيل در مناطقي از اندونزي صدها نفر را آواره كرد https://maanews.ir/سيل-در-مناطقي-از-اندونزي-صدها-نفر-را-آوا/ Tue, 05 Oct 2021 15:52:27 0000 جامعه https://maanews.ir/سيل-در-مناطقي-از-اندونزي-صدها-نفر-را-آوا/ صدها نفر در منطقه كليمانتان اندونزي به دليل بارش شديد باران و سيلاب هاي بعدي مجبور به ترك خانه هاي خود شده اند. به گزارش اخبار ما ، آژانس ملي مديريت بلاياي طبيعي كشور (BNPB) اعلام كرد: بارش شديد باران از روز گذشته (دوشنبه) منطقه “پاسار” اندونزي در جزيره كاليمانتان را فرا گرفت و صدها …

صدها نفر در منطقه كليمانتان اندونزي به دليل بارش شديد باران و سيلاب هاي بعدي مجبور به ترك خانه هاي خود شده اند.

به گزارش اخبار ما ، آژانس ملي مديريت بلاياي طبيعي كشور (BNPB) اعلام كرد: بارش شديد باران از روز گذشته (دوشنبه) منطقه “پاسار” اندونزي در جزيره كاليمانتان را فرا گرفت و صدها نفر از ساكنان را مجبور به ترك خانه هاي خود كرد.

سخنگوي آژانس در بيانيه اي اعلام كرد كه سيلاب در پي طغيان دو رودخانه كانديلا و ساكرامنتو رخ داد و حداقل 230 خانه را در امتداد رودخانه جاري كرد.

بيش از 450 محلي در پناهگاه هاي موقت اسكان داده شده اند و مقامات محلي در تلاش هستند تا براي افرادي كه از سيل آسيب ديده اند كمك ارسال كنند.

به گزارش شينهوا ، آژانس هواشناسي ، آب و هوا و ژئوفيزيك اندونزي (BMKG) همچنين پيش بيني مي كند كه باران شديد همراه با رعد و برق و تندباد تا دوشنبه هفته آينده در استان كاليمانتان شرقي براي استان كاليمانتان شرقي باريده شود.

كاليمانتان بخشي از جزيره بورنئو در اندونزي است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.