افزونه امنيت براي وردپرس

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

افزونه امنيت براي وردپرس

۱۳ بازديد

اطمينان از برقراري امنيت جزء مهمترين ضرورت ها براي هر وبسايتي مي باشد. هر روزه سايت هاي بزرگ و كوچك بسياري در تيررس انواع هكرها و بدافزارها قرار مي گيرد. گفته مي شود حدود هر 40 ثانيه يك وبسايت مورد حمله قرار مي گيرد. اين حملات براي شما خسارت هاي مالي و معنوي زيادي در بر خواهد داشت. در اين جدال افزونه هاي امنيتي تا حدود بسياري مي توانند به شما در برابر اين عوامل خرابكار كمك كنند و امنيت را براي وبسايت شما برقرار سازد.

در سايت هاي وردپرسي، انواع افزونه هاي امنيت هستند كه مي توانند در برابر انواع نا امني ها، از سايت محافظت كنند. بيش از 900 افزونه امنيتي وجود دارد، اما انتخاب موثرترين افزونه امنيني ممكن است دشوار باشد. پشتيبان وردپرس در اين مقاله برخي از بهترين افزونه هاي امنيتي وردپرس را به شما معرفي مي كنيد.

چرا بايد از افزونه هاي امنيتي وردپرس استفاده كنيم؟

دلايل زيادي براي ضرورت داشتن افزونه هاي امنيتي وجود دارد كه برخي از آنها عبارتند از:

- در صورت نبود امنيت، داده ها و اطلاعات وبسايت شما از هك خواهد شد.  

- هكرها باعث مي شوند كه اطلاعاتي كه توسط كاربران در وبسايت شما وارده شده است مورد سرقت قرار بگيرند.

- از بين رفتن امنيت سايت شما باعث از بين رفتن اعتبار برند و كسب و كار شما خواهد شد.

- باعث از بين رفتن تمام زحمات و سرمايه گذاري هاي خواهد شد كه تا الان صرف ساخت سايت كرده ايد و حتي باعث ايجاد هزينه هاي مالي خواهد شد كه بايد صرف جبران خرابكاريهاي وبسايت كنيد.

- اگر اطلاعات سايت شما به هر دليلي از بين رود اين موضوع باعث از بين رفتن تجربه كاربري مثبت مي شود. اين موضوع باعث از بين رفتن رتبه و سئوي سايت خواهد شد.

- گاهي در نتيجه حملات هكرها، دسترسي شما به اطلاعات از بين خواهد رفت.

 و دلايل ديگري ...

 

 افزونه امنيتي iThemes Security Pro

يكي از بهترين افزونه هاي امنيتي وردپرس مي باشد. اين افزونه به شكل 24 ساعته بر فعاليت هاي مرتبط بر امنيت سايت شما نظارت دارد. اين افزونه يك نسخه رايگان دارد كه البته كارايي نسخه پرميوم خود را ندارد.

 

iThemes Security Pro  ويژگي هاي افزونه امنيتي          

 

  افزونه امنيتي iThemes Security Pro حدود 36 روش براي نگهداري از وبسايت شما را انجام مي دهد كه برخي از آنها عبارتند از:

تشخيص خطاي 404، پشتيبان گيري از پايگاه داده ها به شكل دستي و خودكار، موافقت با ايجاد رمز شما به شرط قوي بودن رمز، عدم دسترسي سايت به كسي كه رمزهاي مختلف را آزمون و خطا مي كند، تاكيد بر ايجاد گواهينامه امنيتي ssl، به روز رساني مداوم وردپرس و همچنين قالب و افزونه ها، نظارت بر وجود بدافزارهاي مخرب، امكان ايجاد امنيت بدون ايجاد خطا در وبسايت، استفاده از احراز هويت دوعاملي با ارسال رمز به گوشي موبايل يا ايميل، جلوگيري از ورود رباتها از طريق ايجاد ريكپچا يا سوالات امنيتي، تشخيص به موقع هر گونه تغيير در ديتابيس و فايل ها، امكان ايجاد حالت دور براي جلوگيري از دسترسي به داشبورد وردپرس، عدم دسترسي سايت به برخي از كاربران مشكوك و بسياري از امكانات ديگر كه تنها توسط نسخه پرميوم افزونه امنيتي iThemes Security Pro قابل استفاده مي باشند.

 

 

افزونه امنيتي wordfence security pro

يكي از بهترين و پركاربردترين افزونه هاي امنيتي براي وردپرس، افزونه امنيتي wordfence security pro كه اين افزونه هم داراي نسخه رايگان مي باشد اما مسلما به پاي نسخه پرميوم نمي رسد. اين افزونه در واقع يك پكيج امنيتي همه جانبه امنيت براي وبسايت شما مي باشد و مي تواند خيال شما را از وجود امنيت در سايت راحت سازد. همچنين استفاده از اين افزونه بسيار راحت مي باشد زيرا بسياري از فعاليتهاي امنيتي را به طور خودكار انجام مي دهد. آمار بارگيري نشان مي دهد. اين افزونه بيش از 200 ميليون بار بارگيري شده است.

 

 

ويژگيهاي افزونه امنيتي wordfence security pro

افزونه امنيتي wordfence security pro داراي ويژگي هاي امنيتي زيادي مي باشد كه برخي از آنها عبارتند از:

نظارت مداوم بر وجود انواع بدافزارهاي مخرب، نظارت كامل بر انواع قالبها و افزونه هاي سايت، فايروال نقطه پاياني براي كنترل هر گونه عامل خرابكارانه، استفاده از احراز هويت دوعاملي با ارسال رمز به گوشي موبايل يا ايميل، استفاده از كپچا براي تشخيص ربات و جلوگيري از ورود آن، حفاظت از xml rpc در برابر DDOS و سرقت اطلاعات، نظارت بر انواع فايلها و تغييرات آنها، نظارت بر وجود هر گونه كد مخرب و هرگونه تغيير مسيرهاي اشتباه، نظارت بر هر گونه تغيير و فعاليت مشكوك خارج از روال، نظارت بر كاربران و آي پي هاي مشكوك و مسدود كردن ورود آنها، تاكيد بر ايجاد رمزگذاري قوي و ايمن، نظارت بر ترافيك ايجاد شده توسط كاربران، نظارت بر ورود هكر و تلاش براي مسدود كردن توسط افزونه، حفاظت از   DNSسرور با توجه به آسيب پذير بودن آن، مسدود كردن ترافيك وارد شده از كشورهاي خاص، تعمير فايلها و قالب و افزونه ها، نمايش مكانهاي جغرافيايي ترافيك ورودي، ارائه اطلاعات آماري از وجود حملات به وبسايت، داشبورد كاربر پسند و بسياري فعاليت هاي ديگر....   

 

افزونه امنيتي all in one WP security & firewall

يكي از بهترين، كاملترين و كاربر پسندترين افزونه هاي امنيتي وردپرس كه تقريبا همه موارد مرتبط با امنيت را دارا مي باشد، افزونه امنيتي all in one WP security & firewall مي باشد. اين افزونه با نيم ميليون با بارگيري و اختصاص 4.9 از 5 در مخزن وردپرس مي توان گفت كه يكي از بهترينهاست. اين افزونه از افزونه هاي رايگاني مي باشد كه در عين حال امكانات قابل ملاحظه اي دارد.

 

ويژگيهاي افزونه امنيتي all in one WP security & firewall

 

افزونه امنيتي وردپرس  all in one WP security & firewall داراي ويژگيهاي مختلفي مي باشد كه برخي از مهمترين ويژگيهايي كه اين افزونه امنيتي وردپرس به شكل حرفه اي انجام مي دهد، عبارتند از:

به روز رساني افزونه، اندازه گيري ميزان امنيت قسمتهاي مختلف سايت، مشاهده درجه امنيت براساس نمودار و درجه، اختصاص امتياز و نمره بر اساس ميزان امنيت قسمتهاي سايت، پشتيباني از htaccess  و wpconfig.php ، قابليت استفاده از در 3 سطح پايين و متوسط و پيشرفته، ايجاد امنيت بر اساس جديدترين روشهاي افزايش  امنيت وردپرس، ثبت نام ايمن كاربر براي حفاظت از اطلاعات او، مشاهده كاربري با تعداد دفعات بالا و مشكوك، سازگار با جاوا اسكريپت، تاكيد بر ايجاد رمز قوي، عدم اجازه ورود به كاربران مشكوك، استفاده از كپچا براي جلوگيري از ورود ربات، به روز رساني قسمتهاي مختلف سايت مانند افزونه ها، ايجاد قابليت فايروال براي حفاظت از سايت، ارائه اطلاعات كامل از IP كاربران، نظارت بر IP هاي براي شناسايي كاربران مشكوك، نمايش ورودي كاربران اخير، امكان مسدود كردن IP، اعلام ورود حملات، و بسياري از امكانات ديگر....

تنها نكته اي كه در مورد اين افزونه امنيتي وردپرس  all in one WP   security & firewall وجود دارد، اين است كه هنگام استفاده از نسخه هاي متوسط و پيشرفته به سازگاري آن با ساير افزونه ها و قسمت هاي سايت دقت كنيد.

 

نتيجه گيري

انواع افزونه هاي امنيتي براي وردپرس وجود دارد كه ويژگيهاي سه تا از آنها را بيان كرديم. شما مي توانيد بر حسب اهميت قسمتهاي مختلف سايت و اولويت بندي انتظارات شما  از افزونه امنيتي، از افزونه مورد نظر خود استفاده كنيد.

 

مزایای وردپرس نسبت به سایر برنامه های مدیریت محتوا:

کاهش هزینه: علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می‌خواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید. وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و ….

ظاهر زیبا: در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارد که شما می‌توانید انتخاب کنید و روی سایت خود پیاده‌سازی کنید. اما وردپرس امکان اینکه قالب سفارشی خود را طراحی و استفاده کنید را نیز دارد.

مدیریت آسان: شما به راحتی می‌توان سایت خود را در هر جا که هستید، چه با کامپیوتر و چه با موبایل، مدیریت کنید و نیازی به هیچ گونه برنامه جانبی ندارید.

ارتباط با شبکه‌های اجتماعی: وردپرس و افزونه‌های جانبی آن به شما این امکان را می‌دهند که به صورت خودکار سایت خود را به شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.