قيمت و مشخصات تلويزيون 85 اينچ سوني 85x80j

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

قيمت و مشخصات تلويزيون 85 اينچ سوني 85x80j

۱۱ بازديد

تلويزيون سوني 85X80J سايز 85 اينچ يكي از تلويزيون هاي 2021 سوني محسوب مي شود. اين تلويزيون با مدل X8000J و X800J نيز در بازار شناخته مي شود اما مدل صحيح آن X80J است. از طريق پورت هاي USB و HDMI ، كاربران مي توانند به ساير دستگاه هاي خانه متصل شده و از آنها استفاده كنند.

X8000J را مي توان بر روي ديوار نيز نصب كرد و با طراحي زيبا ، براي دكوراسيون منزل مناسب است. فناوري XR HDR Remaster سبب مي شود تا هر جسمي حتي كوچك و ريز نيز بتواند رنگ خود را نمايان كند و تنها به شكل يك نقطه ساده بر روي نمايشگر قرار نگيرد. در نتيجه آنچه شما بر روي نمايشگر تلويزيون 85X800J ميبينيد، بي نقص ترين و كامل ترين تصوير ممكن خواهد بود.

پردازنده قدرتمند اين سيستم قابليت تشخيص تصاوير با كيفيت پايين و نمايش آنها در 4K پس از فشرده سازي را دارد. اين محصول مجهز به فناوري 4K X-Reality Pro است كه مي تواند نماي داخلي غني را در رنگ و نور عالي نمايش دهد و از كيفيت و وضوح بالايي برخوردار است. تلويزيون سوني 85X8000J يكي از تلويزيون هاي معرفي شده در سال 2021 است كه كارايي بالايي دارد و برخي از آنها تنها با معرفي كامل اين محصول موجود است.

همانطور كه مي دانيد ، سوني يكي از هوشمندترين توليدكنندگان تلويزيون است. خريد تلويزيون سوني 85X8000J يكي از تلويزيون هاي توليد شده در سال 2021 است كه داراي نسخه هاي 55 ، 65 ، 75 و 85 اينچي مي باشد كه داراي ويژگي هاي با كيفيت بالا مي باشد. تلويزيون سوني 85X80J داراي صفحه نمايش 85 اينچي و رزولوشن 3840 در 2160 مي باشد.تصاوير اين محصول از كيفيت بالايي برخوردار است و كاربر نهايي مي تواند با تماشاي تلويزيون آن را تجربه كند.

كابل اچ دي ام آي سوني Hdmi

از رفرش ريت 60 هرتز برخوردار است كه از كند شدن آناليز تصوير جلوگيري كرده و آن را با سرعت فوق العاده اي رفرش مي كند. اگر دقت كرده باشيد در تلويزيون هاي معمولي، روشنايي تصوير در تمام صفحه نمايش يكسان است.

در تلويزيون 85 اينچ سوني 85X80J اين مشكل حل شده است و نور صفحه نمايش متناسب با نور محيط بهينه سازي مي شود. با اين حساب، در هر شرايط نوري كه قرار داشته باشيد، تصاويري با وضوح و نور مناسب را دارا خواهيد بود. اين سيستم عامل عملكرد بي نظيري دارد و در بين كاربران طرافداران زيادي دارد و تقريبا همه افراد كارايي ان را مي دانند. اندرويد از سيستم عامل هاي محبوب در جهان است كه بر روي دستگاه هاي مختلف از شركت هاي بزرگي از جمله سامسونگ استفاده مي شود.

با اين تلويزيون مي توانيد برنامه هاي ورزشي يا انواع فيلم و سريال هاي كانال هاي داخلي و خارجي را تماشا كنيد و يا حتي مي توانيد با آن به بازي مورد علاقه خود بپردازيد. مي توانيد تلفن همراه يا سيستم خود را به آن وصل كنيد همچنين به راحتي وب گردي كنيد. داراي سيستم عامل اندرويد است كه در بين سيستم عامل هاي ديگر تك است و رو دست ندارد. اين سيستم عامل كه مختص برند سوني است قابليت هاي شگفت انگيز و باور نكردني دارد كه حتي نمي توانيد تصورش را بكنيد.

داراي رزولوشن 2160x3840 پيكسل است كه باعث مي شود كيفيت تصوير فوق العاده اي را در اختيار داشته باشيد. سوني درتلويزيون X80Jاز قابليت ها و فناوري هاي بي شماري استفاده كرده است تا كيفيت تصوير چند برابر شود و لذت يك تماشاي بي نظير را كسب كنيد. اين تلويزيون، يكي از بهترين تلويزيون هاي شركت سوني و بهترين تلويزيون موجود در بازار است كه در سال 2021 عرصه شده است. رنگ مشكي ثابتي دارد كه با هر نوع دكوراسيوني جور در مي آيد و جلوه ي زيبايي به محيط مي دهد.

اگر اين محصول را قبلا از رمز و راز خريده باشيد، نظر شما به عنوان مالك محصول ثبت خواهد شد. فروشگاه دوزين كالا با شرايط ارسال سريع‌ و پرداخت در محل، لذت خريدي متفاوت را براي شما فراهم مي كند. ال ‌جي در چند سال گذشته از سري تلويزيون هاي B خود به عنوان گزينه هاي مقرون ‌به‌ صرفه‌ در بين OLED ها نام... از طريق پورت هاي USB و HDMI ، كاربران مي توانند به ساير دستگاه هاي خانه متصل شده و از آنها استفاده كنند. X8000J را مي توان بر روي ديوار نيز نصب كرد و با طراحي زيبا ، براي دكوراسيون منزل مناسب است.

با استفاده از اين فناوري قادر است تصاوير زيبا و كاملاً متضاد را به نمايش بگذارد و با وجود نمايش عالي داخلي ، مي تواند هيجان كاملي را براي كاربر به ارمغان آورد. همچنين با وجود فناوري هاي 3D Surround Upscaling ،XR Surround و Acoustic Multi-Audio، تلويزيون 85 اينچ اسمارت سوني مدل X8000J به يكي از برترين دستگاه هاي صوتي تصويري در سال 2021 تبديل شده است.

همچنين بخش تصويري تلويزيون 85X80J، با بهره مندي از فناوري هاي مانند XR Picture، XR Color، XR Triluminos Pro و XR HDR Remaster، توانسته است به خوبي ديدني ترين تصاوير را براي مخاطبان به نمايش بگذارد.

اين حق شما است كه از تماشاي تلويزيون لذت ببريد؛ پس اين حق را به هيچ وجه از خود دريغ نكنيد.سوني 85X80Jبه پردازنده X1 مجهز است. اين پردازنده محتواي با كيفيت فول اچ دي يا 2K را با رزولوشن نزديك به 4K نشان مي دهد. اين پردازنده از الگوريتم هاي خاصي براي كاهش نويز تصاوير استفاده ميكند و همزمان جزئيات آن ها افزايش مي دهد كه اين موضوع، باعث خلق تصاويري بي عيب و نقص خواهد شد.

سوني يك تلويزيون 2021 با بلندگوي جديد X-Balanced ساخته است كه مي تواند صدايي با كيفيت بالا توليد كند. اين فناوري قابليت تشخيص ساختار ، رنگ و كنتراست تصاوير را دارد و مي تواند آنها را تشخيص داده و در نهايت اين تصاوير را با كيفيت تقريبا 4K پخش كند. با اين حال ، تصاوير توليد شده توسط اين محصول كيفيت بالاتري نسبت به محصولات بدون اين فناوري دارند.

همانطور كه مي دانيد ، سوني يكي از هوشمندترين توليدكنندگان تلويزيون است. خريد تلويزيون سوني 85X8000J يكي از تلويزيون هاي توليد شده در سال 2021 است كه داراي نسخه هاي 55 ، 65 ، 75 و 85 اينچي مي باشد كه داراي ويژگي هاي با كيفيت بالا مي باشد. تلويزيون سوني 85X80J داراي صفحه نمايش 85 اينچي و رزولوشن 3840 در 2160 مي باشد.

تصاوير اين محصول از كيفيت بالايي برخوردار است و كاربر نهايي مي تواند با تماشاي تلويزيون آن را تجربه كند. كنترل از راه دور تلويزيون سوني 85X8000J 4K داراي دكمه هاي اختصاصي براي پخش برنامه هاي Netflix و You Tube است. پس اگر به دنبال داشتن يكي از برترين تلويزيون هاي روز دنيا هستيد، هم اكنون با شماره هاي موجود در سايت فروشگاه لوازم خانگي اينترنتي بانه نما تماس بگيريد. مي توان اينگونه بيان كرد كه در مشاهده يك تصوير با رنگ هاي بيشمار و متنوع، هر كدام از رنگ هاي نمايشي به زير مجموعه گسترده اي از رنگ ها در تلويزيون 85X8000J سوني تقسيم بندي مي شود.

تلويزيون Qled هوشمند 4k سامسونگ مدل 85q80t بهتر است يا sony85X80J؟

بيشتر تلويزيون هاي ال جي كيفيت تصوير 4K دارند، اما مدل هاي فول اچ دي و نيز 8K را هم مي توان در توليدات اين شركت مشاهده كرد. در ليست پايين مدل هاي ارزان قيمت و گران قيمت، محصولات پايين رده و بالا رده را مشاهده مي كنيد. سيستم عامل سريعتر از سيستم عامل قبلي است و قابليت اجراي دستورات ورودي با سرعت بسيار بالا را دارد.

براكت ديواري تلويزيون دوبازو

اين تلويزيون مي تواند تصاوير با كيفيت بالا را در اختيار كاربر قرار دهد. سوني براي اين محصول از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR استفاده كرده است كه يكي از ويژگي هاي جديد اين شركت است و نسبت به نسخه هاي قبلي تغييرات قابل توجهي در پردازش تصوير دارد. تلويزيون سوني 85X80J با استفاده از اين پردازنده مي تواند عملكرد داخلي خوب و با كيفيتي را ارائه دهد. اين محصول با كيفيت تصوير 4K توانايي فوق العاده اي در نمايش تصاوير با كيفيت بالا و كنتراست عالي دارد.

به اين ترتيب شما به راحتي مي توانيد موبايل هوشمند اندرويدي و iOS خود را به تلويزيون متصل كرده و محتواي داخل آنها را روي صفحه نمايش بزرگ تلويزيون پخش نماييد. همچنين داراي قابليت Mirror Screen است و مي توانيد صفحه موبايل خود را روي تلويزيون منتقل و مشاهده كنيد.

شما در اين صفحه ميتوانيد قيمت تلويزيون 55 اينچ سوني X80J را مشاهده نموده و به صورت مستقيم و با قيمت ارزان از بانه خريداري كنيد. اگر به دنبال مدل بالاتر اين تلويزيون هستيد مي بايست به سراغ تلويزيون سوني X85J در فروشگاه دوزين كالا برويد. براي كساني كه بودجه كمتري دارند، مدل پايين تر اين تلويزيون يعني تلويزيون سوني X75 را پيشنهاد مي كنيم.

بدنه تلويزيون ظرافت بالايي دارد و در عين حال بسيار مقاوم و با كيفيت است. وجود پايه هاي دو شاخه در دو طرف از تلويزيون بر زيبايي اين محصول افزوده است. اين پايه ها با قدرت و استحكام زيادي كه دارند به خوبي تلويزيون را روي سطوح مختلف نگه مي دارند.

اين پايه هاي دوشاخه قابل جدا شدن مي باشند بنابراين مي توان تلويزيون را به ديوار وصل كرد و با حس سينمايي كه به سالن مي دهد لذت و هيجان زيادي را تجربه كنيد. همچنين به كمك فناوري Clear Phase فركانس صداها را بهبود بخشيده تا كاربر صداي با كيفيت تري را از بلندگوهاي اين تلويزيون بشنود.

كيفيت تصوير فوركي كه جزو بهترين كيفيت تصوير ها مي باشد و نور پس زمينه باعث مي شود تا نور به صورت يكنواخت روي صفحه نمايش پخش شود. تلويزيون 85 اينچي 85X80J نيز جزو تلويزيون هايي است كه اين قابليت را دارا مي باشد. اين قابليت در X80J باعث مي شود كه همه ي تصاوير به صورت كاملا واضح و شفاف به نمايش در آيند.

علاوه بر اين، تلويزيونsony85X80J قابليت هاي HDR، HDR10 و HLG را دارا مي باشد. اين قابليت ها هر كدام وظيفه ي انجام كاري را دارند اما به صورت كلي باعث مي شوند كه محتواي در حال پخش، به صورت كاملا طبيعي و با سطح كيفيت بالايي به نمايش در آيند. با وجود اين قابليت ها، ديگر شاهد هيچ گونه تاري در تصاوير نخواهيد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.