آرشیو آذر ماه 1400

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

بررسي تبلت مايكروسافت Surface Pro 6 (قسمت 2)

۱۲ بازديد

بهترين صفحه نمايش لمسي

از مشخصات سخت‌افزاري عضو جديد خانواده سرفيس پرو مي‌توان به پردازنده چهار هسته‌اي Core i5-8250U با فركانس ۱٫۶ گيگاهرتز، ۸ گيگابايت حافظه رم از نوع DDR4 با فركانس ۱،۸۶۶ مگاهرتز، گرافيك آنبورد Intel UHD 620 با ۱۲۸ مگابايت حافظه گرافيكي و حافظه داخلي ۲۵۶ گيگابايت اشاره كرد. قيمت Surface Pro 6 با توجه به مشخصات سخت‌افزاري آن از ۸۹۹ دلار تا ۲،۲۹۹ دلار متغير است. حتي در جعبه گران‌ترين مدل نيز خبري از صفحه كليد يا قلم لمسي نيست. رنگ مشكي جديد تنها با حافظه داخلي ۲۵۶ گيگابايت و قيمت ۱،۱۹۹ دلار به فروش مي‌رسد.

قيمت و مشخصات تلويزيون 85 اينچ سوني 85x80j

۱۰ بازديد

تلويزيون سوني 85X80J سايز 85 اينچ يكي از تلويزيون هاي 2021 سوني محسوب مي شود. اين تلويزيون با مدل X8000J و X800J نيز در بازار شناخته مي شود اما مدل صحيح آن X80J است. از طريق پورت هاي USB و HDMI ، كاربران مي توانند به ساير دستگاه هاي خانه متصل شده و از آنها استفاده كنند.

X8000J را مي توان بر روي ديوار نيز نصب كرد و با طراحي زيبا ، براي دكوراسيون منزل مناسب است. فناوري XR HDR Remaster سبب مي شود تا هر جسمي حتي كوچك و ريز نيز بتواند رنگ خود را نمايان كند و تنها به شكل يك نقطه ساده بر روي نمايشگر قرار نگيرد. در نتيجه آنچه شما بر روي نمايشگر تلويزيون 85X800J ميبينيد، بي نقص ترين و كامل ترين تصوير ممكن خواهد بود.

بررسي تبلت مايكروسافت Surface Pro 6 (قسمت 1)

۱۲ بازديد

مايكروسافت چند سالي است كه به معيار استاندارد دستگاه‌هاي دو در يك بدل گشته است و ساير توليد‌كنندگان نسل‌هاي متوالي Surface Pro را به عنوان ايده پيش‌ فرض اينكه يك دستگاه هيبريدي تبلت / لپ‌تاپ ويندوزي چگونه بايد باشد، در نظر مي‌گيرند. اما دور شدن از اين ايده نيز بسيار دشوار بوده و تغييرات صورت‌گرفته در چند نسخه اخير سرفيس پرو هم از لحاظ طراحي و هم از لحاظ عملكرد تقريباً غير محسوس بوده است. اما برويم سراغ بررسي Surface Pro 6…

در نگاه اول حداقل از نماي بيروني به غير از طراحي با رنگ مشكي مات جديد با تغييرات ديگري روبرو نيستيم. Surface Pro 6 بر خلاف بسياري از لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌هاي هيبريدي مدرن كه تلاش شده تا حاشيه صفحه نمايش محصولات آن‌ها به حداقل برسد، هنوز هم داراي حاشيه بزرگي در اطراف نمايشگر خود است.