ترويج فرهنگ مهدويت در جامعه وظيفه همگاني و شرعي است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، حجت الاسلام و المسلمين رضا نوري ظهر يكشنبه در جلسه شوراي سياستگذاري ، هماهنگي و پشتيباني فعاليتهاي مهدويان در خراسان شمالي كه در اداره كل تبليغات اسلامي برگزار شد ، بر تلاش عمومي براي ترويج و تبيين گفتمان تاكيد كرد. مهدويت در جامعه گفت: دليل و شناخت امام عصرا (س)عجيب) …

ترويج فرهنگ مهدويت در جامعه وظيفه همگاني و شرعي است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://maanews.ir/ترويج-فرهنگ-مهدويت-در-جامعه-وظيفه-همگا/ Sun, 03 Oct 2021 13:33:06 0000 عمومي https://maanews.ir/ترويج-فرهنگ-مهدويت-در-جامعه-وظيفه-همگا/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، حجت الاسلام و المسلمين رضا نوري ظهر يكشنبه در جلسه شوراي سياستگذاري ، هماهنگي و پشتيباني فعاليتهاي مهدويان در خراسان شمالي كه در اداره كل تبليغات اسلامي برگزار شد ، بر تلاش عمومي براي ترويج و تبيين گفتمان تاكيد كرد. مهدويت در جامعه گفت: دليل و شناخت امام عصرا (س)عجيب) …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، حجت الاسلام و المسلمين رضا نوري ظهر يكشنبه در جلسه شوراي سياستگذاري ، هماهنگي و پشتيباني فعاليتهاي مهدويان در خراسان شمالي كه در اداره كل تبليغات اسلامي برگزار شد ، بر تلاش عمومي براي ترويج و تبيين گفتمان تاكيد كرد. مهدويت در جامعه گفت: دليل و شناخت امام عصرا (س)عجيب) و ورود آنها به جامعه براي ما يك وظيفه شرعي است. زيرا هر كه بميرد و امام زمان خود را نشناسد ، با ناديده گرفتن مرد.

امام بجنورد روز جمعه گفت كه دانش به معناي درك مرجعيت و تصديق مقامات معنوي و معرفتي امام ، از جمله توانايي شفا ، واسطه و ، است و تصريح كرد: آيا وجود دارد.

رئيس بنياد مهدويت خراسان شمالي خاطرنشان كرد: بر اين اساس ، همه ما به عنوان يك شخص واقعي موظف به شناخت امام عصر (عج) هستيم.عجيب) و در مرحله بعد به عنوان شخص حقوقي موظفيم امام را با جامعه آشنا كنيم.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: در نظام اسلامي ، مشروعيت تمام ساختارها و نهادهاي دولتي به امام خميني (ره) برمي گردد.عجيبوي افزود: مشروعيت جمهوري اسلامي و ساختارهاي سياسي و اداري موجود در آن به مقام معظم رهبري برمي گردد و مشروعيت مقام معظم رهبري به امام زمان (عج)عجيب) بازپرداخت ؛ چون من زمان دارم (عجيبوي در سلسله مباحث نبوت و امامت ، نواب خاص و عام را مشخص كرد.

حجت الاسلام والمسلمين نوري ادامه داد: بنابراين اگر مشروعيت از امام عصر (عج) سرچشمه مي گيرد.عجيبدر غير اين صورت ، هيچ يك از ما و ساختار و قوانين كشور مشروعيت پيدا نمي كند و وقتي از اين زاويه به اين موضوع نگاه كنيم ، بحث مهدويت براي ما اهميت بيشتري پيدا مي كند.

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي در قسمت دوم سخنان خود با بيان اينكه بنياد مهديزام يك نهاد غيردولتي است و بودجه مصوب ندارد ، گفت: فضاي جامعه را تبيين و ارتقا دهيد.

در پايان ، حجت الاسلام والمسلمين نوري بر وظيفه مردم در ترويج فرهنگ مهدويت تاكيد كردند و گفتند: «گفتمان درباره منجي بايد ارائه شود و جمهوري اسلامي بر آن مسلط باشد و تحقق اين مهم نياز به اقدامات بيشتر و گسترده تري دارد. “

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.