شكارچي دوشنبه – اخبار ما

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

شكارچي دوشنبه – اخبار ما

۱۱ بازديد

“ترابي اين روزها كمتر در تيم ملي بازي مي كند و بديهي است اسكوچيچ به اندازه كيروش به او اعتقاد ندارد. اما در پرسپوليس ، چه زير نظر برانكو ، چه كالدرون و چه از زمان روي كار آمدن يحيي گل محمدي ، او هميشه يكي از بازيكنان تيم ملي بوده است. دو بازيكن تاثيرگذار …

شكارچي دوشنبه – اخبار ما https://maanews.ir/شكارچي-دوشنبه-اخبار-ما/ Thu, 16 Sep 2021 12:48:20 0000 عمومي https://mail.maanews.ir/شكارچي-دوشنبه-اخبار-ما/ “ترابي اين روزها كمتر در تيم ملي بازي مي كند و بديهي است اسكوچيچ به اندازه كيروش به او اعتقاد ندارد. اما در پرسپوليس ، چه زير نظر برانكو ، چه كالدرون و چه از زمان روي كار آمدن يحيي گل محمدي ، او هميشه يكي از بازيكنان تيم ملي بوده است. دو بازيكن تاثيرگذار …

“ترابي اين روزها كمتر در تيم ملي بازي مي كند و بديهي است اسكوچيچ به اندازه كيروش به او اعتقاد ندارد. اما در پرسپوليس ، چه زير نظر برانكو ، چه كالدرون و چه از زمان روي كار آمدن يحيي گل محمدي ، او هميشه يكي از بازيكنان تيم ملي بوده است. دو بازيكن تاثيرگذار در تيم و گلزني بهترين نتيجه براي سرخپوشان است. “او الماس پرسپوليس در خط حمله است و يحيي اميدوار است نابغه او در لحظات حساس بار ديگر به فينال آسيا برسد.”

به گزارش اخبار ما ، اين روزنامه همشهري وي نوشت: “مهدي ترابي يكي از مهمترين گلهاي دوران فوتبال خود را به ثمر رساند تا پرسپوليس در ديداري سخت از سد تيم سنگين و سنگين استقلال تاجيكستان عبور كند.” اين اولين بار نيست كه ترابي در ديداري حساس پرسپوليس را نجات مي دهد و گل زيباي وي ادامه يك سري گل و پاس گل است كه بارها در فصول اخير به كمك پرسپوليس آمده است.

پنج پاس گل ، ششمين پاس گل!

مهدي ترابي قبل از بازي با تاجيكستان در بالاي جدول پاس گلهاي اين رقابتها قرار داشت و حالا با هدف ارزشمند صعود از مرحله هشتم ، تاثير خود را روي پرسپوليس چند برابر كرده است. ستاره شماره 9 پرسپوليس در شش بازي در مرحله گروهي پنج پاس گل داد كه بيشتر از هر بازيكن ديگري در همه تيم ها است و همچنين عنوان بهترين پاسور مسابقات تا كنون را از آن خود كرد. علاوه بر اين ، ترابي در مرحله گروهي دو گل از روي نقطه سفيد براي سرخپوشان به ثمر رساند و حالا با تك گل خود مقابل تاجيكستان سه گل به ثمر رسانده است و بعد از مقانلو بهترين گلزن پرسپوليس در اين دوره است. او با يك گل ديگر عنوان بهترين گلزن را از مغانلو مي گيرد و او را به عنوان بهترين گلزن مسابقات اضافه مي كند.

بهترين بازيكن فصل با 11 گل

مهدي ترابي در سال هاي اخير نيز آمار قابل توجهي در ليگ برتر داشته است و بي شك كارآمدترين مهره سفيد در راه قهرماني بوده است. طبق آمار متريكا ، ترابي در دو فصل اخير بهترين بازيكن پرسپوليس بوده است. در ليگ نوزدهم از نظر متريكا بهترين بازيكن مسابقات بود و در ليگ بيستم ، با وجود حضور تنها در يك نيم فصل ، بعد از شهباززاده با اختلاف كمي در رده دوم قرار گرفت. در ليگ نوزدهم ترابي 11 گل به ثمر رساند كه بيشتر آنها سه امتياز و سه پاس گل براي هم تيمي هايش به ارمغان آورد. در دوران كالدرون بيشترين گل را براي پرسپوليس به ثمر رساند و همين روند را با آمدن يحيي ادامه داد. او در ليگ 19 به طور متوسط ​​2.3 ضربه در هر بازي به ثمر رساند و 20 درصد از اين ضربات را تبديل به گل كرد. مهدي ترابي به طور متوسط ​​1.6 دريبل موفق در هر بازي داشت و با امتياز 7.42 به عنوان نوزدهمين بازيكن برتر ليگ نوزدهم انتخاب شد.

او خيلي زود رفت ، به عقب برگشت

ترابي در ابتداي ليگ بيستم پرسپوليس را ترك كرد و راهي قطر شد ، اما پس از پايان نيم فصل برگشت و به سرخپوشان كمك كرد تا در نيم فصل دوم فصل گذشته بار ديگر در برابر ديگر نامزدها قهرمان شوند. آمار ترابي در فصل گذشته ليگ برتر 13 بازي ، 1088 دقيقه حضور در زمين ، چهار گل ، چهار پاس گل و يك پنالتي براي پرسپوليس بود. او 2.5 پاس گل كليدي و 2.3 ضربه در هر بازي داشت ، بدين معني كه 14 درصد از ضربه هاي او در اين فصل براي پرسپوليس به گل تبديل شد. ترابي در 13 بازي دو بار به عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب شد و در نهايت ميانگين امتياز او به 7.45 رسيد كه از نتيجه فصل گذشته او بهتر بود.

كشف بزرگ كيروش

ترابي اين روزها كمتر در تيم ملي بازي مي كند و بديهي است اسكوچيچ به اندازه كيروش به او اعتقاد ندارد. اما در پرسپوليس ، چه زير نظر برانكو ، چه كالدرون و چه از زمان روي كار آمدن يحيي گل محمدي ، او هميشه يكي از دو بازيكن تاثيرگذار تيم بوده و بهترين نتيجه را براي سرخپوشان كسب كرده است. او الماس پرسپوليس در خط حمله است و يحيي اميدوار است نابغه او در لحظات حساس بار ديگر به فينال آسيا برسد. “

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.