تجهيز «مدرسه راثي نظام اردبيل» براي پذيرش بيماران كرونايي – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۰ بازديد

بهروز ندايي در گفتگو با خبرنگار آنلاين اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملي مبارزه با تاج ، هر روز تردد خودروها از ساعت 12 ظهر امروز تا شنبه آينده ممنوع شده و ممنوعيت خروج و ورود به استان اردبيل اعمال مي شود. وي افزود: كليه مجوزهاي صادر شده از سوي استانداران براي تردد خودروها …

تجهيز «مدرسه راثي نظام اردبيل» براي پذيرش بيماران كرونايي – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://maanews.ir/تجهيز-مدرسه-راثي-نظام-اردبيل-براي-پذ/ اخبار ما Mon, 16 Aug 2021 21:32:12 0000 عمومي https://maanews.ir/تجهيز-مدرسه-راثي-نظام-اردبيل-براي-پذ/ بهروز ندايي در گفتگو با خبرنگار آنلاين اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملي مبارزه با تاج ، هر روز تردد خودروها از ساعت 12 ظهر امروز تا شنبه آينده ممنوع شده و ممنوعيت خروج و ورود به استان اردبيل اعمال مي شود. وي افزود: كليه مجوزهاي صادر شده از سوي استانداران براي تردد خودروها …

بهروز ندايي در گفتگو با خبرنگار آنلاين اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملي مبارزه با تاج ، هر روز تردد خودروها از ساعت 12 ظهر امروز تا شنبه آينده ممنوع شده و ممنوعيت خروج و ورود به استان اردبيل اعمال مي شود.

وي افزود: كليه مجوزهاي صادر شده از سوي استانداران براي تردد خودروها لغو مي شود و طي روزهاي آينده هيچ خودرويي اجازه ورود و خروج به استان را نخواهد داشت.

معاون سياسي امنيتي استاندار اردبيل از تعطيلي ادارات ، اصناف ، پاساژها و اماكن ديگر در روزهاي آينده خبر داد و گفت: با هدف كنترل بيماري ويروس كرونا قلب كه در استان اردبيل شيوع پيدا كرده است. دلتا كرونا تشديد شد و منجر به بستري 769 بيمار شد ، در نظر گرفته شد كه شرايط خاصي براي ايجاد فضا براي بهبود اين شرايط وجود دارد.

ندايي افزود: به غير از بيماران بستري در بيمارستان ها ، 1100 نفر به طور موقت در بيمارستان بستري شده اند و پس از دريافت دارو در منزل و برخي از خانه هاي دوران نقاهت تحت درمان هستند.

وي در قسمت دوم سخنان خود خاطرنشان كرد: با توجه به تاكيد مسئولان كشور ، علاوه بر بيمارستان ها و مدارسي كه از ديروز تجهيز شده اند ، دوره نقاهت و ساير مراكز نيز تجهيز مي شوند تا بيماران به صورت سرپايي درمان شوند. اساس “

ندايي به خستگي كادر پزشكي در ماه هاي شيوع بيماري ويروس كرونا قلب اشاره كرد و ادامه داد: راس پنجم عروق ويروس كرونا با عوارض و صدمات خطرناكي همراه است كه قطعاً باعث بدتر شدن بيماران و بدتر شدن وضعيت برخي از بيماران مبتلا به بيماري عروق ويروس كرونا مي شود.

وي افزود: با تعطيلي همه دفاتر ، شركت ها ، بانك ها و موسسات تا شنبه آينده سعي مي كنيم با حمايت مردم و پايبندي به پروتكل هاي بهداشتي شاهد بيشترين كنترل باشيم.

ندايي همچنين به تداوم واكسيناسيون عليه بيماري ويروس كرونا قلب در استان اشاره كرد و گفت: براي گروه هاي سني اعلام شده ، تزريق واكسن در استان اردبيل در حال انجام است و به اردبيل 26000 دوز واكسن براي افراد بالاي 50 سال جهت واكسيناسيون داده شده است.

وي گفت: واكسيناسيون گروه هاي خاصي مانند كارمندان بانك ها ، رانندگان تاكسي ، روزنامه نگاران و معلمان ادامه دارد و اميدواريم با ثبت نام در نظام سلامت و حضور به موقع در محل تزريق واكسن ، اين كار به كنترل بيماري بيش از قبل از.”

ندايي همچنين درباره حفظ برنامه عزاداري ماه محرم اظهار كرد: با دستور استاندار اردبيل ، سرپرستان مناطق به همه عزاداران هشدار دادند كه به پروتكل هاي بهداشتي پايبند باشند و تحت هيچ شرايطي افراد بدون ماسك و گروه عزاداري تأسيس مي شود. “

معاون سياسي امنيتي استاندار اردبيل آغاز و پايان برنامه عزاداري را در كمتر از يك ساعت و در فاصله دو متري شركت كنندگان يادآور شد و گفت: افرادي كه داراي علائم مشكوك به ويروس كرونا هستند نبايد در اين تجمعات شركت كنند و لازم است همه مردم بايد به دستورالعمل هاي بهداشتي پايبند باشند كه طبق دستورات رهبر شوراي عالي حسين ، آنها به شيوع بيماري عروق ويروس كرونا قلب يا تمسخر مخالفان رژيم تبديل نشوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.