اعمال قانون ۴۴۰ هزار راننده متخلف تا روز گذشته

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

اعمال قانون ۴۴۰ هزار راننده متخلف تا روز گذشته

۸ بازديد

اخبار ما / گيلان جانشين فرمانده پليس راهور گفت: تا ديروز ، همكاران ما بيش از 440 هزار مورد تخلف در اجراي قانون در رانندگان در جاده ها و شهرها انجام داده اند. سردار سيد تيمور حسيني در حاشيه بازديد از محور ورودي رودبار در استان گيلان گفت: در حال اجراي چهارمين روز از مرز …

اعمال قانون ۴۴۰ هزار راننده متخلف تا روز گذشته https://maanews.ir/اعمال-قانون-۴۴۰-هزار-راننده-متخلف-تا-رو/ اخبار ما Wed, 18 Aug 2021 14:53:04 0000 جامعه https://maanews.ir/اعمال-قانون-۴۴۰-هزار-راننده-متخلف-تا-رو/ اخبار ما / گيلان جانشين فرمانده پليس راهور گفت: تا ديروز ، همكاران ما بيش از 440 هزار مورد تخلف در اجراي قانون در رانندگان در جاده ها و شهرها انجام داده اند. سردار سيد تيمور حسيني در حاشيه بازديد از محور ورودي رودبار در استان گيلان گفت: در حال اجراي چهارمين روز از مرز …

اخبار ما / گيلان جانشين فرمانده پليس راهور گفت: تا ديروز ، همكاران ما بيش از 440 هزار مورد تخلف در اجراي قانون در رانندگان در جاده ها و شهرها انجام داده اند.

سردار سيد تيمور حسيني در حاشيه بازديد از محور ورودي رودبار در استان گيلان گفت: در حال اجراي چهارمين روز از مرز موج پنجم كرونا هستيم ، با وجود اينكه در محور شمالي با مشكلات جزئي روبرو بوديم. به خصوص در اين محور. در حال حاضر وضعيت خوبي دارد.

جانشين فرمانده پليس راهور افزود: آمارها نشان مي دهد متوسط ​​تردد در محورهاي كشور در چند روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال در زمان توسعه تاسو و عاشور حسيني بيش از 50 درصد كاهش تردد داشته است. “جاده هاي كشور در محدوديت تاج گذاري در اين زمان از سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد كاهش يافته است.

وي گفت: نكته مهم اين است كه در مجموع در محورهاي شمالي مانند بزرگراه قزوين-رشت ، جاده چالوس ، هراز و فيروزكوه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، در روزهاي تاسو و عاشورا ، 61 درصد كاهش را شاهد هستيم. در ترافيك.”

سردار حسيني با قدرداني از حمايت رسانه ها در ارائه اطلاعات دقيق ، گفت: “عزم و اراده براي اجراي خوب اين طرح. بر اساس تصميم ستاد ملي كرونا ، ما به همكاران خود اطلاع داديم كه ممنوعيت تردد نكنيد ترافيك را به پلاك هاي خارجي هدايت نكنيد. در هر استان ، به ويژه در استانهاي شمالي گيلان و مازندران.

جانشين فرمانده پليس راهور گفت: تا به امروز همكاران و دوربين هاي ما بيش از 440 هزار راننده متخلف را در جاده ها و شهرها ثبت كرده اند.

وي ادامه داد: از شنبه ، 30 مرداد ، آخرين روز تعطيلات است ، اما محدوديت هاي ترافيكي تا آخرين ساعت جمعه 6 شهريور ادامه خواهد داشت ، بنابراين هموطنان عزيز بايد توجه داشته باشند كه از هرگونه رفت و آمد و تردد خودداري كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.