قيمت گوشي Redmi Note 10S ظرفيت 128 رم 6

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

قيمت گوشي Redmi Note 10S ظرفيت 128 رم 6

۱۰ بازديد

  • نمايشگر: 6.43 اينچي
  •  رزولوشن: 1080 در 2400
  • تراشه: Helio G95
  •  حافظه: 6/128
  •  دوربين: 2+2+8+64
  •  سلفي: 13 مگاپيكسلي
  •  باتري: 5000 ميلي آمپر ساعتي
  • شارژر: 33 واتي

The post قيمت گوشي Redmi Note 10S ظرفيت 128 رم 6 appeared first on .

قيمت گوشي Redmi Note 10S ظرفيت 128 رم 6 https://mimalls.ir/product/redmi-note-10s-6-128/ https://mimalls.ir/product/redmi-note-10s-6-128/#respond mimalls.admin Wed, 30 Jun 2021 07:53:49 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=7983

  • نمايشگر: 6.43 اينچي
  •  رزولوشن: 1080 در 2400
  • تراشه: Helio G95
  •  حافظه: 6/128
  •  دوربين: 2 2 8 64
  •  سلفي: 13 مگاپيكسلي
  •  باتري: 5000 ميلي آمپر ساعتي
  • شارژر: 33 واتي

The post قيمت گوشي Redmi Note 10S ظرفيت 128 رم 6 appeared first on .

خريد گوشي شيائومي Redmi Note 10S

ظاهرا شيائومي براي كاهش قيمت محصولات خود دست به هركاري مي زند و هم اكنون قيمت گوشي شيائومي Redmi Note 10s از آن استثنا نيست. سري گوشي ردمي نوت 10 پرو با همراه داشتن ويژگي هاي پيشرفته اي مثل دوربين 108 مگاپيكسلي و نمايشگر 120 هرتزي كه پيش از اين در هيچ گوشي ارزاني ديده نشده بود جهان را مجذوب خودش كرد.

بنابراين، جاي تعجبي ندارد كه چرا شيائومي گوشي Redmi Note 10S را نيز وارد بازار كرده است.  داده ها حاكي از اين دارد كه اين مدل چيزي مابين گوشي ردمي نوت 10 و نسخه Pro مي باشد و براي ما جاي تعجب دارد كه آيا توليد اين گوشي آيا لازم بوده يا نه؟ براي يافتن اين سوال با ما همراه باشيد.

 

جعبه  گشايي گوشي Redmi Note 10s

جعبه گشايي redmi note 10sآنباكس گوشي شيائومي redmi note 10s

محتويات درون جعبه گوشي

طراحي و ساخت

طراحي و ساخت گوشي redmi note 10s

 

نمايشگر

به قدرت مي توان گفت نمايشگر AMOLED در گوشي هايي با قيمت 5 الي 6 ميليون تومان به ندرت پيدا مي شود كه در اينجا شيائومي براي گوشي Redmi Note 10S اتخاذ كرده است. از اين رو، با خريد اين محصول اولين برگ برنده را در زمينه نمايشگر داريد.

اما همچنان انتظار تصاوير با كيفيت Super MOLED پرچمداران را از آن نداشته باشيد. با اين حال، تمام ويژگي ها و قابليت هاي نمايشگر امولد را  در اين گوشي شيائومي خواهيد داشت كه از نمونه هاي آن مي توان به تصاوير با اشباع شده، رنگ سياه عميق، حفظ انرژي باتري و خوانايي و روشنايي بسيار عالي در زير نور آفتاب اشاره كرد.

نمايشگر جذاب و با كيفيت

تنها ويژگي كه كيفيت اين نمايشگر را محدود كرده است نرخ تازه سازي 60 هرتزي آن است كه مخصوص استفاده هاي معمول است و بيش از اين كاربرد ندارد.

بررسي دوربين گوشي ردمي نوت 10S

گوشي داراي 4 دوربين پشتي است كه دوربين اصلي 64 مگاپيكسلي عريض است و داراي گشودگي ديافراگم f/1.8 مي باشد و 26 ميلي متري است و عملكرد بسيار خوبي دارد. به همراه آن يك لنز 8 مگاپيكسلي فوق عريض 118 درجه اي با f/2.2 جاي گرفته است كه در بهترين حالت عملكرد متوسطي دارد.

در ادامه، داراي 2 دوربين 2 مگاپيكسلي ماكرو و تشخيص حس عمقي با f/2.4 مي باشد كه در بيشتر گوشي هاي ارزان شيائومي ديده مي شود و در كل، قابليت مهمي نمي باشد و براي پر كردن ويژگي هاي دوربين و يا بهتر بگوييم براي بازي كردن با دوربين مي باشد.

بررسي دوربين گوشي redmi note 10s

دوربين سلفي 13 مگاپيكسلي است و نسبت به دوربين هاي جانبي پشتي عملكرد بهتري دارد و به ويژه، در نور زياد تصاوير جذابي را براي شما به ثبت مي رساند. به طور كلي مي توان گفت، نقطه قوت آن دوربين اصلي مي باشد كه كيفيت خوبي دارد و ساير دوربين ها عملكرد چشمگيري ندارند.

باتري

گوشي شيائومي Redmi Note 10S مجهز به باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي مي باشد كه در استفاده هاي معمول چيزي بيش از 36 ساعت دوام شارژ خواهد داشت. همينطور جالب است بدانيد براي پشتيباني از اين باتري عظيم الجثه از فست شارژ 33 واتي استفاده شده است كه به سرعت مي تواند باتري را شارژ كند.

به طور معمول شيائومي حتي در بسياري از گوشي هاي ابتدايي و ميان رده از باتري قدرتمند استفاده مي كند، بنابراين نمي توان گفت باتري نسبت به بقيه گوشي هاي اين برند مزيت خاصي دارد.

نرم افزار

در حالي كه MIUI ويژگي هايش به صورت تخصصي براي اندريويد بهينه سازي و طراحي شده است، اما همچنان داراي بلات وير هايي مي باشد كه آزار دهنده است و شيائومي طبق معمول دلش نمياد براي رفع آن كاري كند.

گوشي شيائومي Redmi Note 10S با برخورداري از رابط كاربري MIUI 12.5 عرضه شده است كه از بسياري از قابليت ها، مثل اسكرول هاي ناوبري در لانچر هاي برنامه شخص ثالث بي بهره است.

نرم افزار و رابط كاربري

همچنين، قادر نمي باشيد تعدادي از آيكون هاي سفارشي را در ابتدا به صورت پيش فرض نصب كنيد. در نهايت، گرچه MIUI با ارتقا به 12.5 تبليغات ADS را براي كاربر نمي فرستد، ولي با ارئه برنامه هاي پيشنهادي زيادي شما را به رگبار مي بندد.

عملكرد

به طور پيش فرض تراشه اسنپ دراگون MediaTek Helio G95 يك تراشه مخصوص بازي و گيمينگ است. با اين وجود، پس از آزمايشاتي كه انجام داديم نتايج كاملا خلاف چيزي بود كه شيائومي ادعا كرده است و بر روي زبان ها افتاده.

تست عملكرد قطعات

در طي اين فرآيند، در انجام بازي هاي سنگين گوشي تمام قدرت سخت افزاريش را به كار مي گيرد و قطعات به سختي درگير مي شوند. بنابراين، در اجراي طولاني مدت در بازي هاي سنگين اين درگيري قطعات موجب داغ شدن گوشي مي شود. گرچه در بازي هاي نرمال و كوتاه داغ شدن را احساس نمي كنيد، ولي اگر دنبال يك گوشي گيمينگ پيشرفته مي باشيد آن را توصيه نمي كنيم.

نتيجه گيري

ما هميشه در صدد آن بوديم كه بهترين گزينه ها را به مشتريان ارئه دهيم و راه اعتبار و صداقت رو در پيش بگيريم. اگر صادق باشيم به جاي اين گوشي كه عملكرد متوسطي دارد و حتي گاهي نقطه ضعف هايي در آن ديده مي شود، بهتر است با مقداري افزايش قيمت نسخه Pro آن را تهيه كنيد كه دوربين 108 مگاپيكسلي دارد و نمايشگرش 120 هرتزي است.

و اگر در صدد گوشي هاي ارزان تري هستيد نسخه نرمالش مي تواند گزينه بهتري باشد، با اين حال گوشي شيائومي پوكو X3 يكي از بهترين گزينه ها در اين بازه قيمتي مي باشد.

The post قيمت گوشي Redmi Note 10S ظرفيت 128 رم 6 appeared first on .

https://mimalls.ir/product/redmi-note-10s-6-128/feed/ 0

منبع :فروشگاه اينترنتي مي مالز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.