گوشي شيائومي Poco F3 ظرفيت 128 رم 6

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

گوشي شيائومي Poco F3 ظرفيت 128 رم 6

۱۰ بازديد

خريد poco f3

> نمايشگر: 6.67 اينچي

> رزولوشن: 1080 در 2400

> اسنپ دراگون: 5G 870

> دوربين: 5+8+48

> سلفي: 20 مگاپيكسلي

> باتري: 4520 ميلي آمپر ساعتي

 

براي اطلاع از بهترين تخفيف ها كانال تلگرام مارو دنبال كنيد mimalls_ir@

The post گوشي شيائومي Poco F3 ظرفيت 128 رم 6 appeared first on .

گوشي شيائومي Poco F3 ظرفيت 128 رم 6 https://mimalls.ir/product/poco-f3-6-128/ https://mimalls.ir/product/poco-f3-6-128/#respond mimalls.admin Sun, 18 Jul 2021 07:38:09 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=8175

خريد poco f3

> نمايشگر: 6.67 اينچي

> رزولوشن: 1080 در 2400

> اسنپ دراگون: 5G 870

> دوربين: 5 8 48

> سلفي: 20 مگاپيكسلي

> باتري: 4520 ميلي آمپر ساعتي

 

براي اطلاع از بهترين تخفيف ها كانال تلگرام مارو دنبال كنيد mimalls_ir@

The post گوشي شيائومي Poco F3 ظرفيت 128 رم 6 appeared first on .

قيمت گوشي poco f3 ظرفيت 128

اين گوشي در اولين رونمايي با عملكرد پيشرفته سطح بالا و صفحه نمايش براق و رواني كه دارد، نظر همه را به خود جلب كرد و همچنين با طراحي شيك و قيمتي ارزانش رقيب جدي براي بسياري از پرچمداران مي باشد. اگر از طرفداران گوشي پوكو F3 مي باشيد، در گذشته با خريد گوشي شيائومي سري پوكو شگفت زده شده ايد، زيرا هر يك از آن ها يكي از شاهكار هاي شيائومي مي باشند.

صرف نظر از دوربين 48 مگاپيكسلي، گوشي شيائومي Poco F3 از تمامي جهات يك سر و گردن بهتر از قيمت گوشي پوكو x3 مي باشد و ريال به ريال افزايش قيمتي كه داشته ارزشش را دارد. همچنين قيمت پوكو f3 نيز از اصلي ترين مزيت هايش مي باشد.

بررسي گوشي پوكوf3گوشي شيائومي پوكوf3 معرفي شد

گوشي با برخورداري از اسنپدراگون بسيار سريع 870 و نمايشگر شفاف 120 هرتزي در قيمت زير 400 تا 500 دلار احساس پرچمداري را براي كاربران به ارمغان مي آورد، زيرا در سطح رقيبان با قابليت هايي كه دارد تمام گوشي ها را به چالش مي كشد. قيمت poco f3 واقعا بي نظير است!!!

نقاط ضعف و قوت پوكو f3

از مهمترين ويژگي هاي پوكو اف3 قيمت آن است كه تلاش زيادي شده است كه در حد متوسط رو به پايين باقي بماند و از ديگر قابليت هايش سرعت بالا، عملكرد قوي و نمايشگر خيره كننده مي باشد. همانطور كه گفتيم قيمت گوشي شيائومي پوكو f3 نيز يكي از فوئن هاي مثبش مي باشد.

از طرفي ديگر مهمترين نقطه ضعفش نبود شارژ بي سيم، نبود IP rating و فريم پلاستيكي به جاي فلزي مي باشد و نهايتا مربوط به دوربين هايش مي شود. دوربين اصلي 48 مگاپيكسلي است كه در طول روز تصاوير با كيفيتي مي اندازد، ولي در نور كم عملكرد چشمگيري ندارد و ساير دوربين ها در بهترين حالت در حد متوسط مي باشند.

نقاط قوت و نقاط ضعف پوكو اف 3مزايا و معايب گوشي Poco F3

مورد آخر مربوط به رابط كاربري MIUI مي باشد كه اگر طرفدار گوشي هاي شيائومي هستيد اين مورد براي شما عادي است، اگرچه رابط كاربري نقاط قوت زيادي دارد و قابليت سفارشي سازي هاي زيادي دارد، اما همچنان مشكل بلات وير ها، تبليغات و برنامه هاي از پيش نصب شده بر روي گوشي هاي شيائومي باقي است.

اما هيچ كدوم از معايب گوشي پوكوf3 در حدي مهم و آزار دهنده نيستند كه ويژگي هاي خارق العاده آن را  قيمتي به اين خوبي زير سوال ببرند، چون كه اين گوشي به سادگي مدلي مثل گوشي Samsung A52 را قورت مي دهد.

تاريخ عرضه رونمايي و قيمت گوشي پوكو f3

  • دسترسي در بازار هاي جهاني در 12 ماه آوريل
  • شروع قيمت از 450 دلار – قيمت گوشي f3

اين گوشي در 22 مارس 2021 معرفي شد و پس از يك ماه در فروشگاه هاي آنلاين جهان به فروش رسيد و از استقبال خوبي برخوردار شد. قيمت آن در حافظه 128 و رم 6 با 450 دلار شروع شد و در حافظه 256 و رم 8 به 480 دلار ختم شد. گوشي در اين حيطه قيمتي با مدل هايي مثل Xiaomi Mi 11 lite و Samsung A52 رقابت مي كند و به جرات مي توان گفت آن ها را پشت سر مي گذارد، مخصوصا كه قيمت پوكو اف ۳ رو در نظر بگيريم.

طراحي و ساخت پوكو f3

  • پشت شيشه اي، كناره ها پلاستيكي
  • ضخامت 7.8 ميلي متري با وزن 196 گرمي
  • حسگر اثر انگشت جانبي

ظاهر گوشي پوكو اف تري به نوعي است كه تصور مي كنيد بار ها و بار ها آن را ديده ايد، اگرچه بار اول است كه آن را ديده ايد، زيرا ظاهر نرمالي كه دارد بسيار شبيه ساير گوشي هاي سامسونگ و شيائومي مي باشد.

طراحي و ساخت پوكو اف سهطراحي نماي پشتي پوكو اف سه

همانطور كه پيش بيني مي شد، پوكو f3 5g ساختار شسته رفته اي دارد و ساختارش بي عيب و نقص و خوش دستي دارد. خوشبختانه به محافظ گوريلا گلس 5 در پشت و جلو مجهز شده است و شبيه گوشي هاي پرچمدار است. به علاوه داراي حسگر اثر انگشت جانبي مي باشد كه پاسخ گويي بسيار قدرتمندي دارد كه هر كاربري را عاشق خود مي كند.

تمام اين ساختار شيشه اي ادغام شده اند تا وزن تسنبتا خوب 196 گرمي را داشته باشد كه خيلي هم سنگين نمي باشد. در ضمن ضخامت آن تنها 8.6 ميلي متر مي باشد و تقريبا باريك است.

در قسمت جلويي، گوشي نمايشگر تمام صفحه را اتخاذ كرده است كه البته در حاشيه پايين كمي پهن به نظر مي رسد، با اين حال نمايشگر تختي دارد. يكي از موارد ديگري كه نبايد در گوشي هاي پرجمدار باشد، مربوط به دوربين سوراخ پانچ جلويي است كه اطراف آن كمي براق است كه گوشي پوكو f3 5g از آن برخوردار است.

در ادامه، پلاستيك جانبي محل قرار گيري حسگر اثر انگشت است كه سريع است و گيرايي بالايي دارد، اما بهتر بود ساختارش به گونه اي باشد كه كمي فرورفتگي يا برجستگي بيشتري داشته باشد تا سريع تر از اين يافتني مي شد.

اسلات سيم كارت پوكو اف 3ارگونمي و محل قرار گيري سيمكارت شيائومي پوكوf3

شما همچنين مجموعه اي قدرتمندي از بلندگوهاي استريو را در گوشگير ها و قسمت پايين موبايل خواهيد يافت كه حجم و باس مناسبي را براي يك گوشي ميان رده ارائه مي دهند و آنها را براي انجام بازي و پخش ويديو محشر مي كند.

يكي ديگر از مواردي كه قيمت پوكو اف 3 را ارزان مي سازد عدم وجود مقاومت IP هستش، در برخي از اخبار غير رسمي اشاره شده است كه موبايل داراي استاندارد IP53 است و برخي آن را انكار كرده اند، به هر خال حتي داشته باشد، تنها در مقابل پاشش آب مقاوم است نه بيشتر.

نمايشگر فوق العاده با كيفيت

  • صفحه نمايش قدرتمند 6.67 اينچي با نرخ تجديد تصوير 120 هرتزي
  • پشتيباني از HDR10 و 100 درصد DCI-P3
  • نرخ پاسخگويي و واكنش 360 هرتزي لمسي مناسب براي گيمينگ و گيمر ها

يكي از المان هاي فوق العاده اي كه گوشي پوكو f3 را براي بازيكنان گيم و تماشاي ويديو فوق العاده مي كند وجود نمايشگر با كيفيت است، اما چيزي كه عيانه اين است گوشي شفاف ترين نمايشگر را در بين تمامي محصولات سري پوكو دارد.

نمايشگر 120 هرتزي گوشي شيائومي پوكو اف 3نمايشگر فوق العاده با كيفيت گيمينگ گوشي پوكو f3 5g

موبايل داراي صفحه نمايش 6.67 اينچي AMOLED شفاف است كه حداكثر روشناييش 1300 نيتي مي باشد كه اين ويژگي در شركت هاي ديگر حدود 3 برابر آن قيمت خورده است. اگر چه گوشي داراي برترين رزولوشن QHD نيست، اما داراي كيفيت FHD با رزولوشن 1080 در 2400 مي باشد كه از لحاض كيفيتي حرفي براي گفتن دارد.

در ضمن، نرخ تازه سازي 120 هرتزي دارد، بنابراين تمامي اسكرول ها به نرمي صورت مي گيرند، همچنين مي توانيد از قابليت MEMC استفاده كنيد كه ويديو هايي با نرخ تازي سازي پايين را بهبود مي بخشد.

ناگفته نماند ويژگي فوق العاده ديگر  ، ميزان نمونه برداري لمسي 360 هرتزي موبايل poco f3 است. اين يك ويژگي است كه پاسخگويي ورودي هاي لمسي گوشي را ارتقا مي دهد و مخصوص گيمر ها تعبيه شده است. در حال حاضر، بيشتر گوشي هاي پرچمدار مدرن فرركانس 240 هرتزي را به كاربران مي دهند!!!

بررسي كيفيت دوربين ها

  • دوربين 48 مگاپيكسلي اصلي در روشنايي عالي است
  • دوربين 8 مگاپيكسلي فوق عريض رضايت بخش نيست

گوشي پوكو f3 داراي دوربين اصلي 48 مگاپيكسلي بر اساس سنسور سوني IMX582 با گشودگي ديافراگم f/1.8 و PDAF يا تشخيص فوكوس خودكار فازي مي باشد. اين دوربين با يك لنز فوق عريض 8 مگاپيكسلي f/2.2 و لنز 5 مگاپيكسلي تله فوتو f/2.4 با سلفي قدرتمند 20 مگاپيكسلي و f/2.5 در قسمت جلويي مي باشد.

به طور كلي، تصاوير گرفته شده با دوربين هاي اين گوشي نرمال است ولي خاص نمي باشد و به دلايلي نسبت به مدل قبلي به دوربين توجه كمتري شده است، زيرا دوربين را فداي ساير ويژگي ها كرده است.

بررسي دوربين پشتي سه گانه پوكو اف 3 دوربين اصلي 48 مگاپيكسلي پستي به همراه دوربين هاي كمكي پوكو f3 5g

عكسبرداري در طول روز كاملا رضايت بخش است و تعادل و توزيع رنگ ها به خوبي صورت مي گيرد. در طول روز هوش مصنوعي دوربين خيلي خوب عمل مي كند و با تستي كه انجام داديم به خوبي توانست افراد را از بشقاب غذا تشخيص دهد.

لنز 8 مگاپيكسلي كمي ضعيف تر است و رتبه دوربين را كاهش مي دهد. در عكس هاي گرفته شده تصاوير خيلي نرم هستند و عرض آن متناسب با ميزان واقعي نيست و نويز نسبتا زيادي در حاشيه ها ديده مي شود.

دوربين 5 مگاپيكسلي ماكرو تصاوير بهتري از لنز هاي 2 مگاپيكسلي كه در بيشتر گوشي هاي ارزان يافت مي شود مي گيرد، اما هنوز ما انتظار داريم از لنز قدرتمند تري استفاده شود، زيرا همچنان كاربرد چنداني ندارد و افراد زيادي از آن استفاده نمي كنند.

دوربين سلفي در مسط نمايشگر با حاشيه براق گوشي پوكوf3دوربين سلفي 20 مگاپيكسلي با حلقه براق گوشي پوكو f3 5g

برخلاف لنز هاي فرعي، دوربين سلفي 20 مگاپيكسلي خروجي خوبي دارد و تصاوير واضح و دلنوازي را با توزيع رنگي و نوري مي اندازد، اما پورتره سلفي با وجود هاله هاي عجيب تركيبي خالي از اشكال نيست. از سويي ديگر، در دوربين اصلي اين مشكل وجود ندارد و سوژه به خوبي از پس زمينه بوكه جدا مي شود.

در ادامه، حالت شب پوكو اف 3 عملكرد استانداردي دارد، گرچه فوق العاده نيست، اما به خوبي روشنايي شب را حفظ مي كند و روشنايي مصنوعي ايجاد نمي كند، اما در قسمت هايي كه خيلي روشن است وجود نويز را احساس خواهيد كرد. نكته ديگر اين است كه دوربين فاقد لرزشگير نوري است.

 

مشخصات عملكرد و سرعت پوكو f3 ظرفيت 128

  • با برخورداري از اسنپ دراگون 860 عملكرد يك گوشي پرچمدار را تجربه كنيد
  • بهترين گوشي گيمينگ در اين بازه قيمتي

دست برنده گوشي Poco M3 علاوه بر نمايشگر فوق العاده، مربوط به قدرت خالص و فوق العاده سطح عملكردش مي باشد كه از تمام رقبايش قوي تر است و با گوشي هايي دو برابر قيمتش رقابت مي كند.

اين قدرت از چيپست اسنپدراگون 870 كه اساساً يك اسنپدراگون 865 اوركلاك شده است كه پردازنده پرچمدار سال گذشته بود همراه با 8 گيگابايت RAM LPDDR5 يا رم 6 گيگاباتي نشات مي گيرد.

تست عملكرد و بنچمارك شيائومي پوكوf3با وجود اسنپدراگون 870 تمامي بازي هاي نيازمند به سادگي اجرا مي شود

آيا گوشي موبايل poco f3 براي گيم خوب است؟ تراشه اسنپ دراگون بر اساس امتياز GEEKBENCH امتياز چند هسته اي 3369 را كسب كرده است كه از لحاض قدرت با گوشي گران قيمت سامسونگ گلكسي S21 برابري مي كند. عالييههههه!!!!

در مورد عملكرد بازي ها، بدون شك تمام بازي ها را بدون مشكلي اجرا مي كند و حتي در اجراي بازي ها در حداكثر فريم مشكلي ندارد. به همه اين ها نمايشگر با كيفيت 120 هرتزي، نرخ پاسخ گويي قدرتمند لمس و صداي استريو را اضافه كنيد، اينجاست كه بازي ها رو مي تركونيد.

همچنين داراي فضاي ذخيره سازي زيادي از حافظه 128 يا 256 گيگابايت UFS 3.1 دارد كه به خوبي نياز هاي ذخيره سازي كاربر را مرتفع مي كند و از پس وظايف چندگانه بر مي آيد، اما متاسفانه داراي اسلات رم خارجي نمي باشد. در ضمن اتصال 5G هم يكي از نكات خوبشه.

 

نرم افزار و رابط كاربري

  • اندرويد 11 با MIUI 12
  • مشكلات هميشگي MIUI و بلات وير ها
  • تم ها و سفارشي سازي متنوع و كاربردي

اگر تجربه استفاده از گوشي هاي شيائومي را داشته ايد بدون شك با مشكلاتي كه رابط كاربري MIUI و بلات ويرها دارند آشنا هستيد كه در اولين استفاده ممكن است كمي آذار دهنده باشد، اما اگر كاربر قديمي باشيد به آن عادت كرده ايد. ولي چيزي كه واضح است MIUI يك فناوري رو به رشد است.

استفاده از MIUI 12 مبتني بر اندرويد 11 به طور كلي سريع، روان و آسان است و پوسته هاي اندرويدي زيادي وجود ندارند كه اين همه گزينه سفارشي سازي را پشتيباني كنند.

فروشگاه تم شيائومي رنچ وسيعي از پوسته هاي زيبا و متنوع را دارد كه مي توانيد به سليقه خود يكي را انتخاب و خريداري نماييد و ظاهر نرم افزاري برنامه ها را تغيير دهيد.

رابط كاربري و نرم افزار گوشي پوكو اف 3نمايي از پوسته تم، رابط كاربري و تنظيمات نرم افزاري

در كنار مزيت هاي زياد گوشي پوكو f3 5g رابط كاربري MIUI مشكلاتي نيز وجود دارد كه مهمترين آن وجود برنامه هاي بسيار زياد از پيش نصب شده مي باشد كه گاها برخي از آن ها قابل حذف شدن نمي باشند.

با اينكه MIUI رو به رشد است، به كندي روش هاي مدرن كاربري را پيش مي گيرد. مثلا، به جاي استفاده از نرخ تازه سازي 60 هرتزي نمايشگر به صورت پيش فرض از سبك اعلان سايه اي قديمي استفاده مي كند و يا به جاي سيستم هاي مدرن از دكمه هاي نمايشگر مجازي استفاده مي كند و براي اينكه به تم و تنظيمات مناسبي برسيد بايد در همان ابتداي كار، سفارشي سازي هاي زيادي انجام دهيد.

يكي از موارد آزار دهنده وجود اعلان هاي شيائومي در پوكو اف تيري هست كه براي هر كاري مثل نصب شدن برنامه يك اعلان تمام صفحه ظاهر مي شود و روند كار را مختل مي كند، در صورتي كه مي توانست يك هشدار ساده باز و بسته شو باشد. مورد بعدي تنظيمات MIUI هستش كه خيلي درهم برهم است و هيچي سر جايش نيست.

 

عمر و ظرفيت باتري سرعت شارژ

  • شارژر 4520 ميلي آمپر ساعتي استفاده تمام وقت در طول روز را ممكن مي سازد
  • فست شارژ 33 ساعتي در كمتر از 1 ساعت شارژ باتري را پر مي كند.

گوشي شيائومي پوكو اف تري با مشخصات نزديكي كه به پرچمداران دارد با يك باتري درخور 4520 ميلي آمپر ساعتي ظاهر شده است. البته در مدل قبلي خود شاهد شارژر 5160 ميلي آمپر ساعتي بوده ايد.

وجود اين باتري باعث مي شود يك دوام شارژ تمام وقت در طول روز داشته باشيد كه حتي با استفاده هاي سنگين به خوبي شارژ باتري را حفظ خواهد كرد. نا گفته نماند اگر استفاده هاي معمول داريد و از بازي هاي سنگين استفاده نكنيد بيش يك روز و نيم عمر باتري خواهيد داشت.

در تست صورت گرفته استفاده از رسانه ها نمي تواند شارژ گوشي پوكو اف 3 زياد را مصرف كند، به طوري كه در اجراي يك ويديو 90 دقيقه در حداكثر روشنايي تنها 7 درصد از شارژ مصرف شد. بر اساس اخبار رسمي Poco در شارژ كامل شما 268 ساعت شارژ در حالت استند باي، 10 ساعت گيمينگ، 14 ساعت ويديو و يا 148 ساعت زمان پخش موسيقي خواهيد داشت.

همچنين به همراه گوشي يك شارژر 33 واتي شيائومي دورن جعبه خواهيد داشت، كه اگرچه شارژر خارق العاده اي نيست، ولي همچنان براي بيشتر كاربران با شارژر هاي قديمي يك شارژر قدرتمندي مي باشد كه در كمتر از 1 ساعت 0 تا 100 باتري را پر مي كند.

 

آيا خريد پوكو f3 پيشنهاد مي شود؟ آيا قيمت poco f3 مناسب است؟

  • اگر مي خواهيد حداكثر ويژگي ها و عملكرد را نسبت به پولي كه پرداخت مي كنيد داشته باشيد خريد پوكو f3 در اولويت اول شما باشد. اين گوشي داراي نمايشگر و تراشه اسنپ دراگون فوق العاده و رم 6 يا 8 گيگابايتي است كه با قدرت گوشي هاي پرچمدار را دنبال مي كند. به همين دليل خريد پوكو اف ۳ مي توان برگ برنده شما ياشد.
  • اگر گيمري هستيد كه نمي خواهيد پول هاي هنگفت ميليوني هزينه كنيد. تنها اسنپ دراگون 870 نيست كه آن را مخصوص بازي كرده است، بلكه نمايشگر 120 هرتزي با نرخ نمونه برداري لمسي 360 هرتزي، صداي اسپيكر و شارژر 33 واتي آن را مجموعه اي مناسب براي گيمر ها ساخته است. پس اگر يك گيمر هستيد در خريد poco f3 ترديد نكنيد به ويژه كه قيمت پوكو اف تري را در نظر بگيريم.
  •  

    چه كساني نبايد پوكوf3 را بخرند؟

  • افرادي كه كيفيت دوربين در اوليت اصلي آن ها مي باشد. گوشي داراي دوربين اصلي 48 مگاپيكسلي مي باشد كه در بهترين حالت در طول روز عملكرد متوسطي دارد. ساير دوربين ها بيشتر جنبه سرگرمي و تزييني دارند. از اين رو خريد گوشي پوكو f3 توضيه نمي شود.
  • افرادي كه MIUI شيائومي آن ها را آذار مي دهد. MIUI داراي پيچيدگي هاي زيادي مي باشد و تنظيماتش براي افراد جديد حوصله بر مي باشد و همچنين بلات وير ها و برنامه هاي اضافي بسياري وجود دارد كه حذف آن ها چالش برانگيز است. هرچند MIUI روز به روز در حال ترقي است. بنابراين با خريد پوكو f3 دچار چالش بزرگي مي شوند.
  • فروش poco f3 از چه زماني آغاز مي شود؟ با توجه به افزايش قيمت دلار ممكن است كمي دير وارد بازار ايران شود.
  •  

    مرتبط: گوشي F3 در Pinterest

     

    The post گوشي شيائومي Poco F3 ظرفيت 128 رم 6 appeared first on .

    https://mimalls.ir/product/poco-f3-6-128/feed/ 0

    منبع :فروشگاه اينترنتي مي مالز
    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.