آزادسازي زمين‌هاي مهرآباد دماوند به ارزش ۳۶۰ ميليارد تومان

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

آزادسازي زمين‌هاي مهرآباد دماوند به ارزش ۳۶۰ ميليارد تومان

۷ بازديد

روز گذشته احكام دادگاه 60 هزار متر مربع از زمين مهرآباد دماوند را به ارزش 360 ميليارد تومان آزاد كرد. به گزارش اخبار ما ، ارزش افزوده زمين در استان تهران اين منطقه را به يك مركز زمين خواري تبديل كرده است. بنابراين در ژوئن سال جاري ، استان تهران پس از فارس مقام دوم …

آزادسازي زمين‌هاي مهرآباد دماوند به ارزش ۳۶۰ ميليارد تومان https://maanews.ir/آزادسازي-زمين‌هاي-مهرآباد-دماوند-به-ا/ اخبار ما Mon, 19 Jul 2021 14:11:08 0000 جامعه https://maanews.ir/آزادسازي-زمين‌هاي-مهرآباد-دماوند-به-ا/ روز گذشته احكام دادگاه 60 هزار متر مربع از زمين مهرآباد دماوند را به ارزش 360 ميليارد تومان آزاد كرد. به گزارش اخبار ما ، ارزش افزوده زمين در استان تهران اين منطقه را به يك مركز زمين خواري تبديل كرده است. بنابراين در ژوئن سال جاري ، استان تهران پس از فارس مقام دوم …

روز گذشته احكام دادگاه 60 هزار متر مربع از زمين مهرآباد دماوند را به ارزش 360 ميليارد تومان آزاد كرد.

به گزارش اخبار ما ، ارزش افزوده زمين در استان تهران اين منطقه را به يك مركز زمين خواري تبديل كرده است. بنابراين در ژوئن سال جاري ، استان تهران پس از فارس مقام دوم را در از بين بردن اشغال دولت هاي ملي بدست آورد.

روز گذشته 60 هزار متر مربع از اراضي ملي با نشان مهم ثبت مهرآباد دماوند با 10 دستور قانوني جداگانه و همكاري و تعامل دادگستري و دادستاني شهرستان دماوند آزاد شد. اين خبر را خليل محبت خواه – مديركل راه و شهرسازي استان تهران – اعلام كرد و گفت: ارزش كشورهاي آزادشده بيش از 360 ميليارد تومان است و پلاك مهرآباد يكي از بهترين پلاك هاي زمين در شرق استان.

آمار از تصرف اراضي ملي و ايالتي در ماه ژوئن در حال حاضر استان فارس با 47 پرونده در تصرف اراضي مقام اول را به خود اختصاص داده است و مقام دوم با 41 مورد به استان تهران تعلق دارد. استان هاي فارس ، ايرانشهر و تهران در ارديبهشت ماه امسال بيشترين تشنج را داشتند. آمارها همچنين نشان مي دهد كه طبق فصل جديدي كه ايجاد شده است ، استان هاي كوير و جنوب هدف حملات شكارچيان كشور قرار مي گيرند.

نواحي لواسان و دماوند معمولاً به زمين خواري نزديك هستند. بيش از 80٪ كشورهاي دماوند در سطح ملي و فاني و عمومي به طور دائمي توسط انفال هدف قرار مي گيرند. بيشترين تشنج ها در منطقه رودهن است.

افرادي كه براي خريد زمين يا ويلا از مكانهاي مختلف وارد دماوند مي شوند اغلب اطلاعات زيادي در مورد اسناد دولتي و اراضي ملي ندارند و به همين دليل برخي از افراد براي جدا كردن و فروش زمين ها به اين افراد از اين موضوع استفاده مي كنند. وزارت راه و شهرسازي هميشه به مردم توصيه مي كند حتي براي اسناد يك صفحه اي تحت مديريت و كنترل سازمان ثبت ، منابع طبيعي ، راه و شهرسازي و جهاد كشاورزي ، املاك و مستغلات را خريداري كنند.

البته واحدهاي حفاظت سازمان ملي مسكن زمين و يگان حفاظت محيط زيست به پرونده هاي تصرف زمين رسيدگي مي كنند. در اين راستا ، شهروندان مي توانند با تماس با 1656 مستقيماً با كارشناسان اجراي قانون تماس بگيرند و براي جلوگيري از هرگونه تجاوز به اراضي ملي با پليس پليس همكاري كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.