حامد لك و درخششي كه كافي نبود/عكس

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

حامد لك و درخششي كه كافي نبود/عكس

۷ بازديد

تقابل حامد لاك با استقلال هميشه جذاب و به ياد ماندني بوده است و از زماني كه اين دروازه بان به پرسپوليس آمده است ، رقابت براي او از نظر تماشاگران معتبرتر و هيجان انگيزتر مي شود و يكي از آنها شب گذشته در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي برگزار شد. حامد لك هميشه …

حامد لك و درخششي كه كافي نبود/عكس https://maanews.ir/حامد-لك-و-درخششي-كه-كافي-نبود-عكس/ اخبار ما Fri, 16 Jul 2021 13:02:41 0000 تندرستي https://maanews.ir/حامد-لك-و-درخششي-كه-كافي-نبود-عكس/ تقابل حامد لاك با استقلال هميشه جذاب و به ياد ماندني بوده است و از زماني كه اين دروازه بان به پرسپوليس آمده است ، رقابت براي او از نظر تماشاگران معتبرتر و هيجان انگيزتر مي شود و يكي از آنها شب گذشته در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي برگزار شد. حامد لك هميشه …

تقابل حامد لاك با استقلال هميشه جذاب و به ياد ماندني بوده است و از زماني كه اين دروازه بان به پرسپوليس آمده است ، رقابت براي او از نظر تماشاگران معتبرتر و هيجان انگيزتر مي شود و يكي از آنها شب گذشته در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي برگزار شد.

حامد لك هميشه مقابل استقلال خوب مي درخشيد اما در دربي ليگ برتر علي رغم عملكرد خوب ، دو بار دروازه خود را باز ديد اما در بازي برگشت و جام دروازه بان شب گذشته پرسپوليس توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و دو ليست پاك داشته باشد. ثبت نام؛ اتفاقي كه در نهايت منجر به صعود آنها به مرحله حذفي نشد.

دروازه بان پرسپوليس در بازي با استقلال سه سيو ، سه خروج موفق ، پنج ريباند و 14 پاس گل داشت اما علاوه بر اين واكنش ها در نيمه اول با يك شروع سريع يك ضد حمله سريع تدارك ديد كه اين اشتباه با اشتباه عارف غلامي به پايان رسيد. روي وحيد. اميري اجازه شكل گيري موقعيت پرسپوليس در امتداد خط طولي محوطه جريمه را نداد.

حامد لاك و درخشش كه كافي نبود / عكس

حامد لك كه در دربي برگشت نتوانست مهدي قائدي را شكست دهد ، شب گذشته نيز ضربه ايستگاهي اين بازيكن را مهار كرد اما در ضربات پنالتي اتفاق مهم تري براي دروازه بان رخ داد. جايي كه دروازه بان سفيدپوست خيرخواه پس از ريختن پنالتي عيسي آل كثير ، پنالتي پنجم استقلال را با پرشي زيبا از ستاره آبي ها دفع كرد و به پرسپوليس اين فرصت را داد تا دوباره به بازي برگردد اما اين ضربه مهدي عبدي رخ نداد.

حامد لاك و درخشش كه كافي نبود / عكس

لاك حامد و درخشش كافي نبود / عكاسي

البته در پنالتي سوم و چهارم استقلال لاك با شيرجه زدن راست و چپ به درستي ارسلان مطهري و بابك مرادي را شناخت و توپ پس از برخورد با دستانش به گل تبديل شد اما در نهايت اين بازي با پيروزي پرسپوليس همراه شد نتوانست خاطرات خوبي از اين مسابقه براي او به يادگار بگذارد.

حامد لاك و درخشش كه كافي نبود / عكس

اين دروازه بان كه با تراكتورسازي با چهار كلين شيت متوالي قهرمان جام حذفي شد ، اميد زيادي داشت كه براي دومين بار اين افتخار را با پرسپوليس به ثمر برساند ، اما دست او نتوانست به جام امسال برسد ، اما اكنون حامد لك به دنبال ادامه 15 كلين شيت هاي ليگ برتر و يك جام حذفي ايالت پاك در سه هفته آخر ليگ تا بتوانند برتري خود را حفظ كنند و به قهرماني برسند.

258 41

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.