استقرار صندوق راي سيار در مركز اورژانس كشور و مشاركت تكنسين‌ها در انتخابات

۱۰ بازديد

معاون فني و عملياتي مركز اورژانس تهران گفت: با توجه به گستردگي مأموريت ها ، تهران نياز به نگاه ويژه اي به جذب نيروي كار و منابع دارد. دكتر. حسن حسيني زاده با اشاره به استقرار صندوق راي سيار در مقابل سازمان اورژانس ايالتي و شركت تكنسين هاي اورژانس در انتخابات ، وي در مورد …

استقرار صندوق راي سيار در مركز اورژانس كشور و مشاركت تكنسين‌ها در انتخابات https://maanews.ir/استقرار-صندوق-راي-سيار-در-مركز-اورژانس/ اخبار ما Fri, 18 Jun 2021 13:01:01 0000 رويدادها https://maanews.ir/استقرار-صندوق-راي-سيار-در-مركز-اورژانس/ معاون فني و عملياتي مركز اورژانس تهران گفت: با توجه به گستردگي مأموريت ها ، تهران نياز به نگاه ويژه اي به جذب نيروي كار و منابع دارد. دكتر. حسن حسيني زاده با اشاره به استقرار صندوق راي سيار در مقابل سازمان اورژانس ايالتي و شركت تكنسين هاي اورژانس در انتخابات ، وي در مورد …

معاون فني و عملياتي مركز اورژانس تهران گفت: با توجه به گستردگي مأموريت ها ، تهران نياز به نگاه ويژه اي به جذب نيروي كار و منابع دارد.

دكتر. حسن حسيني زاده با اشاره به استقرار صندوق راي سيار در مقابل سازمان اورژانس ايالتي و شركت تكنسين هاي اورژانس در انتخابات ، وي در مورد مطالبات دولت سيزدهم به اخبار ما گفت: اورژانس هاي پيش بيمارستاني اولين خط مراقبت از بيماران و مجروحان حوادث هستند.

وي با بيان اينكه در تهران بيشترين تعداد مأموريت را نسبت به كل كشور داريم گفت: مي توان گفت تقريباً يك چهارم مأموريت هاي كل كشور تحت پوشش اورژانس تهران هستند. حدود 4000 تماس با اورژانس تهران برقرار شده است كه از اين تعداد حدود 4500 تا 5000 مورد عملياتي خواهد بود.

معاون اورژانس تهران ادامه داد: خدمات اضطراري خوبي در اين دولت ارائه شده و وام هاي خوبي اعطا شده است اما بازهم اين مسئوليت ندارد.

وي با اشاره به وضعيت تهران گفت: بايد نگاه ويژه تري به وضعيت اضطراري تهران داشته باشيم. وضعيت بدي نداريم اما از نظر بودجه و اعتبار انتظارات بيشتري داريم.

وي گفت: “مهمترين نگراني سرويس هاي اضطراري نيروي كار است.” “با توجه به تعداد مأموريت ها ، ما بايد نيروي انساني متناسب با تعداد مأموريت ها را جذب كنيم.”

حسيني زاده اظهار داشت: يكي از راهكارهاي كاهش زمان ورود به شرايط اضطراري افزايش تعداد نيروي كار است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.