فارغ التحصيلاني كه قبل از اخذ قانون اخذ مجوز وكالت متقاضي اين حرفه شده بودند ، فقط لازم بود در كانون وكلا ثبت نام كنند و براي پروانه كارورزي اقدام كنند ، اما همچنين داستان فارغ التحصيلاني كه از سال 1976 براي اين حرفه درخواست كردند. آنها داستان مفصلي دارند. براي فارغ التحصيلاني كه از …
داوطلبان آزمون كاراموزي وكالت ، مراقب باشند https://maanews.ir/داوطلبان-آزمون-كاراموزي-وكالت-،-مراقب/ اخبار ما Tue, 15 Jun 2021 17:52:43 0000 عمومي https://maanews.ir/داوطلبان-آزمون-كاراموزي-وكالت-،-مراقب/ فارغ التحصيلاني كه قبل از اخذ قانون اخذ مجوز وكالت متقاضي اين حرفه شده بودند ، فقط لازم بود در كانون وكلا ثبت نام كنند و براي پروانه كارورزي اقدام كنند ، اما همچنين داستان فارغ التحصيلاني كه از سال 1976 براي اين حرفه درخواست كردند. آنها داستان مفصلي دارند. براي فارغ التحصيلاني كه از …
فارغ التحصيلاني كه قبل از اخذ قانون اخذ مجوز وكالت متقاضي اين حرفه شده بودند ، فقط لازم بود در كانون وكلا ثبت نام كنند و براي پروانه كارورزي اقدام كنند ، اما همچنين داستان فارغ التحصيلاني كه از سال 1976 براي اين حرفه درخواست كردند. آنها داستان مفصلي دارند.
براي فارغ التحصيلاني كه از سال 1976 به بعد مي خواستند حرفه وكالت را دنبال كنند ، رسيدن به نمره قبولي در آزمون وكالت به معناي تحقق يك روياي دست نيافتني است. در آن زمان ، نه خبري از م institutionsسسات آموزشي بود ، نه فضاي مجازي ، نه سي دي آموزشي. اين بند تنها منبع آموزشي در دسترس داوطلبان كتابهاي درسي دانشگاه بود و مجموعه قوانين ، بدون شرح و تفصيل امروز ، خبري از قانون مدني در سيستم حقوقي فعلي ، و نه دامنه قانون كيفري. فرقي نمي كرد داوطلب فارغ التحصيل دانشگاه تهران باشد يا مثل من فارغ التحصيل دانشگاه آزاد در جنوبي ترين شهر استان فارس (لارستان) باشد ، فارغ از تلاش و كوشش داوطلب و توكل به خدا ، مهربان
كمتر از ده سال از تصويب قانون كيفيت كسب پروانه وكالت گذشته بود كه موسسات آموزشي به بهانه آماده سازي داوطلبان آزمون وكالت با تقليد از كلاسهاي مقدماتي كنكور سراسري پيدا شدند و تا امروز تعداد كمي از افراد فلسفه را بدانيد بر اساس كدام فلسفه آموزشي نياز به تأسيس اين م institutionsسسات احساس شد؟ با توجه به معلمان افتخاري و روساي م institutionsسسات مذكور ، ملاك انتخاب كادر آموزشي اين م institutionsسسات تعداد داوطلبان در هر كلاس ، منابع و كتب درسي است. در اين مجموعه ها و … طبق كدام دستورالعمل استاندارد و آموزشي تعريف شده است؟ كدام دستگاه آموزشي و براساس كدام معيارها مجوز فعاليت چنين موسساتي را صادر كرده است؟ كانون هاي وكلا در بررسي و ارزيابي كيفيت آموزشي اين م institutionsسسات نقش دارند؟
اين س questionsالات و ده ها س relatedال مربوط به نحوه آموزش و مديريت م institutionsسسات مورد نظر درصد كمي از ابهامات است كه ذهن داوطلبان عزيز براي آزمون وكالت را به خود مشغول كرده است ، مشخص نيست كدام مرجع و آموزش – دولتي كه موظف به پاسخ دادن است.
برخلاف الگويي كه در تأسيس و طراحي چنين مراكزي از مutesسسات ملي براي آمادگي براي كنكور انجام شده است ، بايد اين نكته را تأييد كرد. هيچ گونه هماهنگي استانداردهاي آموزشي مورد نياز براي تهيه آزمون وكالت با روش هاي تدريس ، منابع ، مدارك و تجربيات معلمان و حتي توانايي داوطلبان كنكور دولتي وجود ندارد.افرادي كه به عنوان داوطلب آزمون وكالت وارد چنين مسساتي مي شوند حداقل داراي مدرك تحصيلي هستند ، دوره دانشگاهي را با موفقيت به پايان رسانده اند و توانايي يك متخصص حقوقي را دارند كه خود را شايسته لباس مقدس مي دانند. او با تمام قدرت براي اين هدف تلاش مي كند.
اكثر همكاراني كه با شركت در آزمون كارآموزي اين سفر پرتنش و طاقت فرسا را براي پوشيدن رداي مقدس وكالت پشت سر گذاشته اند ، توافق دارند كه براي رسيدن به چنين هدفي ، شب و روز براي رسيدن به چنين هدفي خواب و استراحت مي كنند. آنها خود را منع كردند و ساعتها مطالعه و ضبط كردند. كساني كه در چنين موقعيت حساسي در كمين هستند تا از استرس و اضطراب جوانان براي دور زدن و فريب جوانان براي جبران مجدد حساب هاي بانكي خود و دستيابي به اين هدف كثيف در كمال تلاش هاي نامشروع و غيراخلاقي براي حقيقت بخشيدن به قلب و ذهن ها دريغ نكنند. از جوانان.
چنين وضعيتي مي تواند به پاشنه آشيل در آينده شغلي و حتي زندگي جوانان عزيز تبديل شود ، به همان اندازه كهكساني كه از اين طريق با وعده هاي دروغين مانند فروش سوالات ، ارائه تقلب در امتحان امتحان و … فريب خورده اند ، پس از فاش شدن حقيقت ، كمترين ضرر براي چنين شخصي ، كل سرمايه خانواده خود را وقف چنين كلاهبرداري كرده اند نااميدي است تلاش هاي در حال انجام و مشكلات بهداشت روان كه از تمركز و آماده شدن مجدد داوطلب براي آزمايش مجدد جلوگيري مي كند ،اين حداقل ضرر احتمالي نياز به نياز مراجع قانوني براي نظارت بر م institutionsسسات و افراد فعال در امر تدريس به موازات اطلاع رساني به متقاضيان دارد.
اگرچه ماجراي نظارت بر چنين م institutionsسساتي محدود به مراكزي براي تهيه اقدامات غيرحمايتي است ، لازم است كه مقامات ايالتي چتر نظارتي خود را به چنين م institutionsسساتي تعميم دهند ، اما موقعيت ويژه داوطلبان آزمون وكالت نياز به چنين نظارتي را صد برابر مي كند ، زيرا در اين گروه افرادي وجود دارند كه دير يا زود ، به عنوان سربازان شايسته دادگستري واجد شرايط هستند ، آنها بايد وكيل ، مدافع حقوق و مبارزان عليه ظلم اگر چنين شخصي در هنگام آمادگي براي كنكور شاهد و ناظر انواع بي عدالتي ها و حرص هاي شخصي باشد ، پايه هاي اساسي آموزش هاي شغلي و اخلاقي وي متزلزل مي شود ، كه منجر به اين مسير اشتباه به درستي و پاداش مي شود ، كاري دشوار است. آنها از قبل در اولين روزهاي حركت در اين مسير حركت كرده اند ، به طوري كه تا رسيدن به مقصد ، شخص مورد نظر از همان ابتدا توسط عدالت كمترين آسيب اخلاقي و اخلاقي را متحمل شده است. بنابراين ، با آرزوي موفقيت براي داوطلبان عزيز به عنوان برادر كوچكترشان ، صميمانه توصيه مي كنم قبل از انتخاب مسير و مسير آماده سازي ، با تحقيقات مناسب از سلامت اخلاقي و علمي مجموعه مورد نظر يا مشاور وي اطلاعات كسب كنند.
يك وكيل