شكايت پرسپوليس از مجري صدا و سيما

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

شكايت پرسپوليس از مجري صدا و سيما

۸ بازديد

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس به دليل اتهامات مهدي واعظي ، رئيس برنامه سلام تهران در شبكه تهران ، درخواست رسمي تجديدنظر را به دادگاه فرهنگ و رسانه ارائه كرده است. در اطلاعيه باشگاه پرسپوليس در مورد اين شكايت آمده است: ميزبان به وضوح و شفاف از تيم محبوب خود حمايت كرد و براي رسيدن به …

شكايت پرسپوليس از مجري صدا و سيما https://maanews.ir/شكايت-پرسپوليس-از-مجري-صدا-و-سيما/ اخبار ما Mon, 17 May 2021 11:51:08 0000 تندرستي https://maanews.ir/شكايت-پرسپوليس-از-مجري-صدا-و-سيما/ معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس به دليل اتهامات مهدي واعظي ، رئيس برنامه سلام تهران در شبكه تهران ، درخواست رسمي تجديدنظر را به دادگاه فرهنگ و رسانه ارائه كرده است. در اطلاعيه باشگاه پرسپوليس در مورد اين شكايت آمده است: ميزبان به وضوح و شفاف از تيم محبوب خود حمايت كرد و براي رسيدن به …

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس به دليل اتهامات مهدي واعظي ، رئيس برنامه سلام تهران در شبكه تهران ، درخواست رسمي تجديدنظر را به دادگاه فرهنگ و رسانه ارائه كرده است.

در اطلاعيه باشگاه پرسپوليس در مورد اين شكايت آمده است:

ميزبان به وضوح و شفاف از تيم محبوب خود حمايت كرد و براي رسيدن به هدفش باشگاه پرسپوليس را فداي ادعاهاي دروغ خود كرد. بر اساس ادعاهاي برنامه مذكور ، مديريت باشگاه پرسپوليس به ميزبان دستور داد دروغ ، تهمت ، شايعات ، تشويش اذهان عمومي را منتشر كند و ادعا كند كه اين سندي براي جلوگيري از برتري ساير تيم ها و همچنين گسترش نفرت و تلاش آنها بايد فرجام خواهي كنند و آن را به دادگاه فرهنگ و رسانه ارائه دهند.

باشگاه پرسپوليس در نامه اي جداگانه به سازمان ليگ و اتحاديه فوتبال خواستار ادامه ادعاهاي ميزبان مبني بر وجود اسنادي براي جلوگيري از برتري ساير تيم ها و زير سوال بردن عملكرد اتحاديه فوتبال و سازمان ليگ در برگزاري مسابقات در رسانه ملي با ميليون ها نفر. اين پرونده به درخواست هواداران در بالاترين ارگانهاي قضايي جدي گرفته مي شود.

البته با نظارت تيم حقوقي باشگاه پرسپوليس ، تحويل فاكتورهاي جديد به باشگاه سپاهان اصفهان ادامه دارد تا اين مدارك به اتحاديه فوتبال ، كميته اخلاق و كميته انضباطي ارائه شود.

باشگاه پرسپوليس اسناد جديد را به چند بازيكن ، كارمند و افسر باشگاه سپاهان ارائه داد تا هيئت انضباطي و كميته اخلاق پس از بررسي اسناد جديد در مورد اختلاف نظر در پايان بازي با سپاهان تصميم بگيرند.

يكي از مهمترين اقدامات باشگاه پرسپوليس طرح شكايت جديد از مدير سپاهان در خصوص ادامه موضوع پخش شعارهاي حاشيه اي مبني بر تحقير و تمسخر پرسپوليس در ديدار برابر مس رفسنجان از طريق بلندگوهاي ورزشگاه نقش جهان بود.

اين حادثه در حاشيه بازي با پرسپوليس اتفاق افتاد كه با اعتراض شديد اعضاي تيم در اصفهان روبرو شد و يكي از برگزار كنندگان اين مسابقه قول داد كه چنين مشكلي در اصفهان تكرار نخواهد شد ، اما فقط چند روز بعد ، در مسابقه روز يكشنبه ، 16 مه ، مس رفسنجان ، اين شعار را شنيديم كه بارها در ورزشگاه پخش شد و اسناد تحويل سازمان ليگ و اتحاديه فوتبال نشان مي دهد كه اين شعارها توسط تلويزيون نيز قابل تشخيص است مجموعه ها

در اين مورد بايد ديد كه سعيد بطحايي ، ناظر بازي سپاهان و مسا رفسنجانا ، نسبت به گسترش شعارها عليه هواداران پرسپوليس چگونه واكنش نشان داده و وي چگونه قصد دارد توجه دادگستري باشگاه فوتبال را به اين موضوع جلب كند. فدراسيون

256 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.