جدال پرهياهوي سرخابي‌ها/ درخشش ستاره پرسپوليسي در اروپا/ توسعه بيشتر ووشو كليد مي‌خورد

۶ بازديد

به گفته بورني؛ طي هفته گذشته شاهد بسياري از مسابقات ورزشي بوده ايم و در اين گزارش به مهمترين رويدادها اشاره شده است. برنده هفته: پرسپوليس تهران در هفته بيست و سوم رقابت هاي ليگ برتر كشور ، تيم ملي فوتبال پرسپوليس به مصاف استقلال رفت و موفق شد با تك گل عيسي الكثير رقيب …

جدال پرهياهوي سرخابي‌ها/ درخشش ستاره پرسپوليسي در اروپا/ توسعه بيشتر ووشو كليد مي‌خورد https://maanews.ir/جدال-پرهياهوي-سرخابي‌ها-درخشش-ستاره/ اخبار ما Thu, 20 May 2021 11:53:47 0000 تندرستي https://maanews.ir/جدال-پرهياهوي-سرخابي‌ها-درخشش-ستاره/ به گفته بورني؛ طي هفته گذشته شاهد بسياري از مسابقات ورزشي بوده ايم و در اين گزارش به مهمترين رويدادها اشاره شده است. برنده هفته: پرسپوليس تهران در هفته بيست و سوم رقابت هاي ليگ برتر كشور ، تيم ملي فوتبال پرسپوليس به مصاف استقلال رفت و موفق شد با تك گل عيسي الكثير رقيب …

به گفته بورني؛ طي هفته گذشته شاهد بسياري از مسابقات ورزشي بوده ايم و در اين گزارش به مهمترين رويدادها اشاره شده است.

برنده هفته: پرسپوليس تهران

در هفته بيست و سوم رقابت هاي ليگ برتر كشور ، تيم ملي فوتبال پرسپوليس به مصاف استقلال رفت و موفق شد با تك گل عيسي الكثير رقيب ديرينه خود را شكست دهد و در دربي 95 سرخابي پيروز شود. با اين پيروزي فاصله دو تيم در جدول رده بندي به يازده امتياز افزايش يافت.

524

بازنده هفته: استقلال تهران

تيم ملي فوتبال استقلال تهران در هفته بيست و سوم رقابتهاي ليگ يك باشگاههاي كشور مقابل پرسپوليس به ميدان رفت و اين بازي مهم را به حريف ديرينه خود واگذار كرد و 3 امتياز حساس را از دست داد و از رقيب در جدول رده بندي عقب ماند.

510

سرمربي هفته: يحيي گل محمدي

يحيي گل محمدي ، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از تهران با شاگردانش از دو بازي مقابل سپاهان اصفهان و استقلال تهران چهار امتياز كسب كرد ، بنابراين قرمزها شرايط خوبي در جدول رده بندي دارند و اميد به صعود را حفظ مي كنند.

508

ستاره هفته: مهدي طارمي

پورتو در هفته سي و سوم ليگ برتر پرتغال ميزبان ريو آويو بود و دقيقه 3 بر صفر پيروز شد.

950

تصميم هفته: فدراسيون ووشو

فدراسيون ووشوي ايران و فدراسيون ووشو چين سندي در مورد توسعه همكاري هاي جامع امضا كردند. يكي از مفاد مهم اين سند همكاري تلاش براي ووشو در بازي هاي المپيك تابستاني است. با توجه به اينكه ايران رياست آسياي ميانه ، مركزي و غربي را در اختيار دارد ، كشورمان در حال همكاري با انجمن ووشوي چين براي المپيك شدن ووشو است.

60

پيشنهاد هفته: ليگ برتر فوتبال

در تاريخ 3 ژوئن به دليل به تعويق افتادن مسابقات ليگ برتر ، تيم پرسپوليس از تهران در اصفهان به ذوب آهن مي رود و تيم استقلال از تهران از صنعت نفت در آبادان ديدار مي كند. قرمزها اميدوارند قبل از شروع اردوي تيم ملي امتيازات كامل را بدست آورند.

518

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.