آخرين وضعيت كرونايي در كشور/ ايلام در وضعيت شديد كرونايي، بيمارستان صحرايي در اصفهان به راه شد/ هفته دشواري در پيش است + نمودار و نقشه

۷ بازديد

گروه استاني خبرگزاري آنا – حسين بوذري. وضعيت فعلي شيوع Covid-19 در ايران فاجعه بار شده است و در برخي از استان ها نيز وضعيت از خط قرمز عبور كرده و يك مسير سياه را دنبال كرده است. متأسفانه از روز گذشته ، 25582 بيمار جديد مبتلا به كويد -19 بر اساس معيارهاي تشخيصي نهايي …

منبع: سايت اسپرت نيوز
آخرين وضعيت كرونايي در كشور/ ايلام در وضعيت شديد كرونايي، بيمارستان صحرايي در اصفهان به راه شد/ هفته دشواري در پيش است + نمودار و نقشه

آخرين وضعيت كرونايي در كشور/ ايلام در وضعيت شديد كرونايي، بيمارستان صحرايي در اصفهان به راه شد/ هفته دشواري در پيش است نمودار و نقشه https://sports-news.ir/آخرين-وضعيت-كرونايي-در-كشور-ايلام-در-وض/ اخبار ورزشي Thu, 15 Apr 2021 00:45:02 0000 عمومي https://sports-news.ir/آخرين-وضعيت-كرونايي-در-كشور-ايلام-در-وض/

گروه استاني خبرگزاري آنا – حسين بوذري. وضعيت فعلي شيوع Covid-19 در ايران فاجعه بار شده است و در برخي از استان ها نيز وضعيت از خط قرمز عبور كرده و يك مسير سياه را دنبال كرده است. متأسفانه از روز گذشته ، 25582 بيمار جديد مبتلا به كويد -19 بر اساس معيارهاي تشخيصي نهايي …

منبع: سايت اسپرت نيوز
آخرين وضعيت كرونايي در كشور/ ايلام در وضعيت شديد كرونايي، بيمارستان صحرايي در اصفهان به راه شد/ هفته دشواري در پيش است نمودار و نقشه

گروه استاني خبرگزاري آنا – حسين بوذري. وضعيت فعلي شيوع Covid-19 در ايران فاجعه بار شده است و در برخي از استان ها نيز وضعيت از خط قرمز عبور كرده و يك مسير سياه را دنبال كرده است.

متأسفانه از روز گذشته ، 25582 بيمار جديد مبتلا به كويد -19 بر اساس معيارهاي تشخيصي نهايي در كشور شناسايي و در بيمارستان بستري شده اند و با اين موارد ، تعداد كل بيماران كوويد -19 در كشور به 2143794 رسيده است.

در همين حال ، سعيد نمكي ، وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي اعلام كرد كه به احتمال زياد در هفته آينده رنگ شهرها قرمز و سياه مي شود.

بيشتر بخوانيد:

تخت هاي مراقبت هاي ويژه در برخي از بيمارستان ها تكميل شده است

شهرهاي منتقل شده به سياه

فاجعه كرونا توسط دورهام تكميل شده است

چرا ما به موج چهارم افتاديم؟

تاج برزيل رسيده است؟

آغاز رسمي موج چهارم كرونا در برخي از مناطق كشور

پرونده Halo پيچيده تر مي شود نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند تاج است

چهارمين موج خطرناك براي كشور

برنامه هاله در شهرها گسترده تر شد

شورش COVID-19 دشوارتر از هر زمان ديگري است

جوانان هدف اصلي تاج انگليس هستند

تاج انگليس برافراشته شد

توفان كويد -19 با هدايت ويروس كرونا انگليس

وزير بهداشت تأكيد كرد كه اگر توصيه ها و هشدارهاي ما در مورد لغو سفرها جواب ندهد ، اكنون وضعيت كشور به اين شكل نخواهد بود.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي از كرونا چهره شهرها را سرخ مي كند / يادمان نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

سفرهاي نوروزي دليل ديگري بود در اين واقعيت كه اكنون شاهد افزايش تعداد بيماران و مرگ و ميرها هستيم و شرايط حضور استان ها و شهرها قرمزتر مي شود.

كرونا اين روزها همچنان ركوردشكني مي كند ، در حالي كه بسياري از شهروندان ما كه به سفرهاي نوروزي رفته اند و ممكن است باردار باشند هنوز به بيمارستان ها و مراكز درماني مراجعه نكرده اند ، اين بدان معناست كه بايد منتظر روزهاي تاريك تر باشيم.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي از كرونا چهره شهرها را قرمز مي كند / يادبود نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

تا همين اواخر نتيجه آزمايش هاله شهروند كمتر از 50 درصد بود اما بعد از نوروز اين درصد به 60 تا 70 رسيده است.

علي رغم شرايط بحراني موجود ، برخي از شهروندان ويروس كرونا را امري طبيعي مي دانند و بدون رعايت پروتكل هاي بهداشتي به كار خود ادامه مي دهند كه زندگي خانواده هاي آنها را به خطر مي اندازد.

با اين حال ، ميزان مطابقت با پروتكل هاي بهداشتي طي چند ماه گذشته به كمتر از 56 درصد كاهش يافته است و تعداد بيماران و بيماران روز به روز در حال افزايش است و برخي از بيمارستان ها تخت اضافي ندارند و تنها راه غلبه بر اين موارد است شرايط مطابقت با پروتكل هاي بهداشتي است.

شمار كشته شدگان در خوزستان به حالت عادي برگشته است

متأسفانه ، كرونا تاكنون 5000 نفر را در استان خوزستان كشته است ، كه نشان مي دهد اين استان 9 درصد مرگ و مير دارد.

به گفته كارشناسان ، دلايل اصلي مرگ در خوزستان دوره هاي سلسله اي بوده است.

15٪ بيماران كرونا در استان بوشهر مي ميرند

در طي روزهاي بستري شدن ، بيمارستان هاي شهداي هسته اي ، شهداي خليج فارس ، شهيد جانجي از برازجان ، سلمان ايراني از بوشير و ساير بيمارستان ها پر از بيماري عروق كرونا ويروس بود.

تعداد بيماران شرياني كرونا ويروس تاكنون به 30 هزار نفر رسيده است و اكنون 500 تخت براي بيماران شريان كرونا ويروس در بيمارستان هاي شهرستان اختصاص داده شده است كه اين تعداد احتمالاً در آينده نزديك دو برابر خواهد شد.

استان ايلام از اين بحران عبور كرد

به گفته رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايلام ، محمد كريميان ، ظرفيت بيمارستان هاي ايلام براي پذيرش بيماران كرون در بيمارستان تكميل شده است.

متأسفانه سهل انگاري برخي از شهروندان در ايلام مشكلات زيادي را براي كادر درماني و خانواده ها ايجاد كرده است و 247 بيمار در وضعيت وخيم هستند.

آيا استان همدان سياه مي شود؟

اوضاع در همدان نسبت به استانهاي ديگر بهتر نيست و تاكنون 1640 بيمار مبتلا به بيماري كرونا ويروس قلب در اين استان جان خود را از دست داده اند و تعداد قربانيان ويروس در اين استان دو برابر شده است.

اين در شرايطي است كه تعداد افراد مبتلا به بيماري كرونا ويروس قلب شديد روز به روز در حال افزايش است و ما بايد منتظر روزهاي آينده باشيم و اميدواريم با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي توسط افراد ، شاهد كاهش شيوع Covid-19 باشيم. .

پرونده كرونا در استان آذربايجان شرقي نگران كننده شده است

در حال حاضر 13 استان در استان آذربايجان شرقي در ايالت قرمز كرونا ، 6 شهر در ايالت نارنجي و 2 شهر در ايالت زرد وجود دارد.

يكي از دلايل اصلي افزايش شيوع بيماري كرونا ويروس قلب در اين استان عدم پايبندي به پروتكل هاي بهداشتي است كه تاكنون زندگي آنها و خانواده هاي آنها را به دليل بي توجهي و عادي در معرض خطر قرار داده است.

تأسيس بيمارستانهاي صحرايي در اصفهان

ناديده گرفتن مصوبات ستاد ملي كرونا و انجام سفرها ، بازديدها و جشن هاي مذهبي در ماه هاي رجب و شعبان دليل اصلي شيوع ويروس كرونا در اصفهان و افزايش تعداد بيماران ويروسي كرونا در اين استان است. 6 بار در مقايسه با روزهاي اول آوريل.

در اين شرايط ، بيمارستان هاي صحرايي در زهرا و بيمارستان فارابي تأسيس مي شوند.

شهرهايي كه از نارنجي به قرمز تغيير رنگ مي دهند

در حالي كه در چند روز گذشته رنگ استانها تثبيت شده و تعداد شهرهاي سرخ 257 در روز بود ، طي 24 ساعت گذشته وضعيت بسيار تاريك تر شده است ، و اكنون تهديد Covid-19 به ويژه انگليس ها را تهديد مي كند تاج پادشاهي. زندگي هر شهروند.

متأسفانه ، القاعده دوباره شهرهاي زرد نارنجي را قرمز و نارنجي كرده و با اين وضعيت بايد منتظر روزهاي سخت باشيم.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي از كرونا چهره شهرها را قرمز مي كند / يادبود نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

براساس آخرين گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، 295 شهر سرخ و 99 شهر در حالت نارنجي قرار دارند و طبق مصوبات ستاد ملي كرونا ، “از” و “به” شهرهايي با قرمز و قرمز ممنوع وضعيت نارنجي

همچنين 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبي هستند.

تحريم كردن كليبر و ملاكان در آذربايجان شرقي ، چالدران و سردشت در آذربايجان غربي ، بلسوار ، پارس آباد ، خلخال ، سارين ، گرمي و ميشيگان شهير در اردبيل ، چادگان در اصفهان ، ايشتارد در استان البرز ، سيروان در ايلام ، جم در بوشهر ، تهران و ملارشاه خانمرزا در استان هاي شهرامحال و بختياري ، تاپاس در استان خراسان جنوبي ، پاژستان ، بارديساكان ، تربت جام ، حيدريه و تربيت كشمير در استان خراسان رضوي ، جگرگ و كارما در استان خراسان شمالي ، سلطانيه در زنجان ، اصطبان ، بافانات ، پاسارگاد و فارس ، بردسير در كرمان ، دالاهو و كاخ شيرين در استان كرمانشاه ، جاليكش در استان گلستان ، سيشكل ، شفت و ماسال در استان گيلان ، جزيره كيش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغيير رنگ داده و در وضعيت خوبي قرار دارد قرمز محل آنها مشخص شده است.

همچنين ، شهرهايي كه رنگ خود را از زرد به نارنجي تغيير مي دهند عبارتند از: كوثر و نير در اردبيل ، كشاورزان در اصفهان ، جوفين و خليل آباد در خراسان رضوي ، منيه و سملگان در خراسان شمالي ، آگرود در استان زنجان ، علي آباد و كلالا در گلستان و بافق در استان يزد.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي از كرونا چهره شهرها را سرخ مي كند / يادمان نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

از طرف ديگر ، شهرها شوش در استان خوزستان ، سابيدان در استان فارس و بم در استان كرمان آنها به دليل تثبيت روند بهبود وضعيت خود را از قرمز به نارنجي تغيير دادند.

طبق ستاد ملي كرونا در شهرهاي سرخ ، بنا به صلاحديد بالاترين مقام ، حضور كاركنان در ارائه دهندگان خدمات اساسي 50٪ كاهش مي يابد. همچنين حضور كارمندان در ساير ادارات و دفاتر نيز دو سوم كاهش مي يابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، م institسسات و م institutionsسسات آموزش عالي در شهرهاي قرمز و نارنجي نيز كاملاً تعطيل شده اند.

برگزاري نماز جمعه ، مساجد ، نمازهاي گروهي روزانه و مراسم مذهبي در شهرهايي با رنگ قرمز و نارنجي ممنوع است.

در شهرهاي نارنجي ، كاركنان و تجهيزات اداري ارائه دهنده خدمات اساسي يك سوم كاهش يافته اند. همچنين نيمي از كارگران ساير ماشين آلات مي توانند در دفاتر مستقر شوند.

طبق آمار امروز (24 آوريل) ، تمام مراكز شهرستان در وضعيت قرمز قرار دارند و وضعيت وخيم است.

نام شهرهايي با وضعيت قرمز و نارنجي كه به آنها سفر مي كند ممنوع است و به ترتيب يك ميليون و 500 هزار تومان جريمه نقدي در پي خواهد داشت. اينجا بخوانيد

انتهاي پيام / 4078 /

منبع: سايت اسپرت نيوز
آخرين وضعيت كرونايي در كشور/ ايلام در وضعيت شديد كرونايي، بيمارستان صحرايي در اصفهان به راه شد/ هفته دشواري در پيش است نمودار و نقشه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.