كوه خواري در دامنه الوند بلاي جان طبيعت همدان – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۲۰ بازديد

گفت جلال زارعي بگذاريد بگوييم وي به خبرنگار مهرا گفت: در سالهاي اخير پديده و مشكل پياده روي در دامنه هاي آلواندا به ويژه در منطقه وجود دارد. گنجينه و كوه عباس آباد رشد چشمگيري داشته است. او اين را به دليل ارزش زمين در مناطق گفت گنجينه و كوه عباس آباد هميشه مركز توجه …

كوه خواري در دامنه الوند بلاي جان طبيعت همدان – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://maanews.ir/كوه-خواري-در-دامنه-الوند-بلاي-جان-طبيعت/ اخبار ما Tue, 16 Feb 2021 07:17:53 0000 عمومي https://maanews.ir/كوه-خواري-در-دامنه-الوند-بلاي-جان-طبيعت/ گفت جلال زارعي بگذاريد بگوييم وي به خبرنگار مهرا گفت: در سالهاي اخير پديده و مشكل پياده روي در دامنه هاي آلواندا به ويژه در منطقه وجود دارد. گنجينه و كوه عباس آباد رشد چشمگيري داشته است. او اين را به دليل ارزش زمين در مناطق گفت گنجينه و كوه عباس آباد هميشه مركز توجه …

گفت جلال زارعي بگذاريد بگوييم وي به خبرنگار مهرا گفت: در سالهاي اخير پديده و مشكل پياده روي در دامنه هاي آلواندا به ويژه در منطقه وجود دارد. گنجينه و كوه عباس آباد رشد چشمگيري داشته است.

او اين را به دليل ارزش زمين در مناطق گفت گنجينه و كوه عباس آباد هميشه مركز توجه سرمايه داران بوده است ، وي ادامه داد: “بنابراين ، اين مناطق هميشه در معرض خطر پياده روي براي ساخت رستوران ها و مراكز تفريحي بوده اند.

زارعي افزود: لازم است بررسي شود كه كمربند سبز و تنفسي شهر با چه قيمتي در حال تخريب است ، در سالهاي اخير بسياري از باغات منطقه بلوار ارم تخريب شده و جايگزين ساختمان شده اند.

وي با اشاره به اينكه افرادي كه زميني را تصرف مي كنند مساحت خود را افزايش مي دهند و اقدام به ساخت وسعت بيشتري مي كنند كه اين از ضعف هاي قانون است ، افزود: طبيعت دست نخورده همدان در خطر است و مي بينيم كه با از دست دادن اين نعمت الهي و طبيعي بايد ايجاد فضاي سبز توسط شهرداري به صورت مصنوعي.

مسئول نهاد افرادي كه ديده مي شوند ممنوعيت شفافيت و عدالت افزود: البته در 6 ماه گذشته پليس ساخت و ساز شهرداري اقدامات قابل توجه و ارزنده اي در اين زمينه انجام داده و نظارت ماهواره اي بر اين مناطق توسط پليس ساخت و ساز و كوهنوردي آنها نقش مهمي در حفظ طبيعت شهر دارد. و همدان.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.