حريف را كاملا مي‌شناسيم – اخبار ما

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

حريف را كاملا مي‌شناسيم – اخبار ما

۱۹ بازديد

اخبار ما / فارس سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز با اشاره به اينكه تمرينات اين تيم به خوبي و منظم پيش مي رود ، اعلام كرد كه در هفته چهاردهم شناخت كاملي از حريف دارد. اما اصغر كلانتري پيش از ديدار با آرمان گوهر سيرجان به اخبار ما گفت: ما بعد از بازي …

حريف را كاملا مي‌شناسيم – اخبار ما https://maanews.ir/حريف-را-كاملا-مي‌شناسيم-اخبار-ما/ اخبار ما Sat, 13 Feb 2021 08:44:06 0000 تندرستي https://maanews.ir/حريف-را-كاملا-مي‌شناسيم-اخبار-ما/ اخبار ما / فارس سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز با اشاره به اينكه تمرينات اين تيم به خوبي و منظم پيش مي رود ، اعلام كرد كه در هفته چهاردهم شناخت كاملي از حريف دارد. اما اصغر كلانتري پيش از ديدار با آرمان گوهر سيرجان به اخبار ما گفت: ما بعد از بازي …

اخبار ما / فارس سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز با اشاره به اينكه تمرينات اين تيم به خوبي و منظم پيش مي رود ، اعلام كرد كه در هفته چهاردهم شناخت كاملي از حريف دارد.

اما اصغر كلانتري پيش از ديدار با آرمان گوهر سيرجان به اخبار ما گفت: ما بعد از بازي با استقلال خوزستان تمرين بسيار خوب و منظمي را انجام داديم. بازيكنان مصدوم زيادي نيز به تمرينات اضافه شدند كه انسجام و شرايط تيم ما را بهبود بخشيد.

كلانتري در مورد تيم آرمان گوهر سيرجان گفت: با تجزيه و تحليل تيم حريف در طول هفته ، شناخت كاملي از نقاط قوت و ضعف آنها داشتيم و بايد در رابطه با تيم حريف بگويم ، همانطور كه سعي كرديم فوتبال دوستانه بيننده ارائه دهيم “كسب پيروزي و كسب سه امتياز خارج از خانه است. انشاالله با تعهد بازيكنان اين امتيازات مهم را كسب خواهيم كرد.

كلانتري در مورد شرايط جدول و مجاورت موقعيت هاي تيمي گفت: قرار گرفتن رديف هاي خوب در جدول در پايان نيم فصل اول مي تواند از نظر روانشناختي م effectiveثر باشد اما در شرايط فعلي كسب سه امتياز و جمع آوري امتياز مهم است. اينكه بتوانيم با تقويت تيم در طول نيم فصل وضعيت پايداري روي ميز داشته باشيم تا بتوانيم اوضاع را بهبود ببخشيم.

شهيد سپاسي شيرا سرمربي فجر درباره غيبت تيمش در اين بازي گفت: خدا را شكر بعد از دو بازي گذشته كه به دليل محروميت در هر بازي بازيكن با نفوذي نداشتيم ، بازيكن غايب در اين بازي نداشتيم. اين بازي.”

به گزارش اخبار ما ، تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي بعد از ظهر شنبه 25 بهمن ماه در هفته چهاردهم ليگ يك فوتبال ايران از عصر چهارشنبه 25 بهمن ماه در ورزشگاه امام علي (ع) سيرجان ميهمان تيم آرمان گهر خواهد بود. ليگ.

در پايان هفته سيزدهم ، فجري با 21 امتياز در جايگاه 14 ايستاد ، در حالي كه تيم سيرجاني با 16 امتياز در رده چهاردهم قرار گرفت.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.