انتشار حالت تاريك جيميل

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

انتشار حالت تاريك جيميل

۸۱ بازديد

كمپاني گوگل امروز حالت تاريك را براي نسخه‌ي iOS و اندرويد اپليكيشن خود به طور رسمي منتشر كرد. در صورتي كه هم‌اكنون از سيستم‌عامل‌هاي iOS 13 و اندرويد ۱۰ در گوشي خود استفاده مي‌كنيد و همچنين حالت تاريك آن‌ها را فعال كرده‌ايد، گوگل اعلام كرده‌ است كه حالت تاريك در اپليكيشن جيميل به صورت اتوماتيك بر اساس زمان گوشي‌ شما فعال خواهد شد و نيازي نيست كه به صورت دستي آن ‌را فعال كنيد. همچنين در گوشي‌هاي سري پيكسل كمپاني گوگل زماني كه دستگاه خود را در حالت battery saver قرار مي‌دهيد، حالت تاريك جيميل به صورت خودكار فعال مي‌شود. در صورتي كه از كاربران نسخه‌هاي قبلي سيستم‌عامل‌هاي اندرويد و iOS هستيد، لازم است تا تنظيماتي را در دستگاه خود تغيير دهيد.

به منظور بررسي اينكه آيا حالت تاريك هم‌اكنون براي شما فعال شده است يا نه بايد ابتدا اپليكيشن جيميل خود را باز كنيد، سپس بر روي settings كليك كنيد، اگر گزينه‌اي به نام “Theme” براي شما نمايش داده شد، مي‌توانيد با كليك بر روي آن حلت تاريك را در سطح اپليكيشن فعال كنيد. در صورتي كه اين عنوان براي شما نمايش داده نشد، نگران نباشيد. كمپاني گوگل در طي بيانيه‌اي اعلام كرده است كه حالت تاريك طي ۱۵ روز براي دستگاه‌هاي اندرويدي و iOS به طور كامل منتشر خواهد شد. بنابراين اگر اين قابليت هم‌اكنون براي شما فعال نيست، بايد كمي صبر كنيد.

اپليكيشن‌ها بسياري در حال توسعه‌ي حالت تاريك مي‌باشند و ما سعي داريم تا ليستي از اين اپليكيشن‌ها تهيه كرده و براي شما منتشر نماييم. اخيرا تعدادي از اپليكيشن‌هاي معروف گوگل از حالت تاريك برخوردار شده‌اند. Google Fit اين قابليت را ماه گذشته براي كاربران اندرويد و iOS عرضه كرد، در حالي كه اين قابليت در Google Calendar و Google Keep هم‌اكنون تنها براي سيستم‌عامل اندرويد توسعه و انتشار يافته است. نكته‌ي جالب و تعجب‌ برانگيز اينجاست كه هنوز كمپاني گوگل اين قابليت را براي سيستم‌عامل و اپليكيشن Google Maps خود ارائه نداده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.