افزايش موارد جديد ابتلا به كرونا در چين و ساخت ۶ بيمارستان ديگر

۲۹ بازديد

چين روز شنبه ساخت يك بيمارستان 1500 اتاقه را براي مقابله با افزايش عفونتهاي جديد Covid-19 به اتمام رساند ، كه دولت مي گويد كنترل آن دشوارتر است ، و افراد آلوده يا كالاهايي را كه از خارج وارد مي شوند مقصر مي داند. به گزارش اخبار ما ، خبرگزاري رسمي شينهوا گزارش داد كه …

افزايش موارد جديد ابتلا به كرونا در چين و ساخت ۶ بيمارستان ديگر https://maanews.ir/افزايش-موارد-جديد-ابتلا-به-كرونا-در-چين/ اخبار ما Sun, 17 Jan 2021 09:02:05 0000 جامعه https://maanews.ir/افزايش-موارد-جديد-ابتلا-به-كرونا-در-چين/ چين روز شنبه ساخت يك بيمارستان 1500 اتاقه را براي مقابله با افزايش عفونتهاي جديد Covid-19 به اتمام رساند ، كه دولت مي گويد كنترل آن دشوارتر است ، و افراد آلوده يا كالاهايي را كه از خارج وارد مي شوند مقصر مي داند. به گزارش اخبار ما ، خبرگزاري رسمي شينهوا گزارش داد كه …

چين روز شنبه ساخت يك بيمارستان 1500 اتاقه را براي مقابله با افزايش عفونتهاي جديد Covid-19 به اتمام رساند ، كه دولت مي گويد كنترل آن دشوارتر است ، و افراد آلوده يا كالاهايي را كه از خارج وارد مي شوند مقصر مي داند.

به گزارش اخبار ما ، خبرگزاري رسمي شينهوا گزارش داد كه اين بيمارستان يكي از شش بيمارستاني است كه در مجموع با 6500 اتاق در نانگونگ ، جنوب پكن در استان هبي در حال ساخت است.

چين اولين كشوري بود كه در اواخر سال 2019 ويروس كرونا را تشخيص داد. اين ويروس در مركز شهر ووهان شناسايي شد ، اما از دسامبر در حال افزايش است.

به گزارش شين هوا ، در مجموع 645 نفر در نانگونگ و مركز استان هبي تحت درمان هستند.

ويروس كرونا در پكن و استانهاي هيلونگ جيانگ و ليائونينگ در شمال شرقي و سيچوان در جنوب غربي يافت شد و كميسيون بهداشت ملي چين اعلام كرد كه عفونت هاي جديد به طور غيرمعمولي به سرعت در حال گسترش هستند.

دولت چين گفت اين بيماري ممكن است از خارج از كشور منشا گرفته باشد و گفت اين ويروس در مواد غذايي وارداتي كه بيشتر ماهيان منجمد هستند كشف شده است ، اگرچه دانشمندان خارجي در اين مورد ترديد دارند.

به گزارش اينديپندنت ، در همين حال ، محققان سازمان بهداشت جهاني در ووهان در حال آماده سازي براي بررسي ويروس بودند. اين تيم كه روز پنجشنبه وارد كشور شده است ، به مدت دو هفته در قرنطينه به سر مي برد ، اما بايد يك تماس ويديويي با كارشناسان چيني ارسال كند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.