ساخت مجتمع مسكوني شهيد سليماني در آمل شروع شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۱ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، مجتمع مسكوني شهيد سليماني در شهرك آمل جمعه شب با حضور سردار نقدي معاون هماهنگ كننده سپاه پاسداران و فرمانده كربلاي كربلاي مازندران آغاز به كار كرد. اين مجموعه در زميني به مساحت 4655 متر مربع در بلوار شهيد منفرد نياكي در كوچه امير 8 واقع شده است و در …

ساخت مجتمع مسكوني شهيد سليماني در آمل شروع شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://maanews.ir/ساخت-مجتمع-مسكوني-شهيد-سليماني-در-آمل-ش/ Fri, 15 Oct 2021 14:12:26 0000 عمومي https://maanews.ir/ساخت-مجتمع-مسكوني-شهيد-سليماني-در-آمل-ش/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، مجتمع مسكوني شهيد سليماني در شهرك آمل جمعه شب با حضور سردار نقدي معاون هماهنگ كننده سپاه پاسداران و فرمانده كربلاي كربلاي مازندران آغاز به كار كرد. اين مجموعه در زميني به مساحت 4655 متر مربع در بلوار شهيد منفرد نياكي در كوچه امير 8 واقع شده است و در …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، مجتمع مسكوني شهيد سليماني در شهرك آمل جمعه شب با حضور سردار نقدي معاون هماهنگ كننده سپاه پاسداران و فرمانده كربلاي كربلاي مازندران آغاز به كار كرد.

اين مجموعه در زميني به مساحت 4655 متر مربع در بلوار شهيد منفرد نياكي در كوچه امير 8 واقع شده است و در 5 بلوك 60 واحدي ساخته مي شود.

كليه واحدهاي اين مجموعه با زيرساخت 6 هزار 300 متر مربع از شركت خانه جهاد رزمندگان بنياد تعاون سپاه طي 2 سال آموزش خواهند ديد.

ساخت خانه هاي اين مجموعه 500 ميليارد ريال برآورد شده است

سردار سياوش مسلمي فرمانده كربلاي كربلاي مازندران گفت: ساخت منازل مسكوني جديد مستقر نيازي به پرسنل نيست وپايواران سپاه در شهر آمل مورد نياز است.

وي گفت: در اين مجموعه همكاراني از ارتش و نيروهاي فعال و چندگانه سپاه پاسداران در سراسر كشور خدمت مي كند ، آنها از اين مجموعه در آمل استفاده خواهند كرد و به طور خاص فعالان و قدرت تعداد زيادي سپاه آمل وجود دارد.

وي افزود: اين زميني كه اكنون در دسترس است و در دسترس همه واحدها با قيمت حرفه اي خريداري مي شوند و به صورت تخفيف پرداخت مي شوند.

فرمانده سپاه كربلاي مازندران افزود: سپاه كربلاي استان اين امكان را با حداقل 5 تا 10 درصد حداقل قيمت موجود فراهم كرد. جهت مكان يابي و مستقر قانون و قانون موجود است بودن گرفت.

سردار مسلمي چشم كشور اين مجموعه گفت: سوله ورزشي براي جوانان شهر نبوت كه سالها در كشور فعلي ورزش مي كردند ، به عنوان Basidžije در منطقه براي استفاده از فعاليتهاي فرهنگي و ورزشي.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.