انتخاب بهتر براي تيم ملي

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

انتخاب بهتر براي تيم ملي

۵ بازديد

“تيم ملي با تساوي مقابل كره جنوبي برتري را حفظ كرد ، اما فراموش نكنيم كه در بازي خانگي مقابل كره دو امتياز را از دست داديم و اكنون بايد به فكر حفظ برتري در بازي در كره جنوبي باشيم و آن بازي را سرنوشت ساز بدانيم. . ” به گزارش اخبار ما ، اين …

انتخاب بهتر براي تيم ملي https://maanews.ir/انتخاب-بهتر-براي-تيم-ملي/ Wed, 13 Oct 2021 14:06:52 0000 عمومي https://maanews.ir/انتخاب-بهتر-براي-تيم-ملي/ “تيم ملي با تساوي مقابل كره جنوبي برتري را حفظ كرد ، اما فراموش نكنيم كه در بازي خانگي مقابل كره دو امتياز را از دست داديم و اكنون بايد به فكر حفظ برتري در بازي در كره جنوبي باشيم و آن بازي را سرنوشت ساز بدانيم. . ” به گزارش اخبار ما ، اين …

“تيم ملي با تساوي مقابل كره جنوبي برتري را حفظ كرد ، اما فراموش نكنيم كه در بازي خانگي مقابل كره دو امتياز را از دست داديم و اكنون بايد به فكر حفظ برتري در بازي در كره جنوبي باشيم و آن بازي را سرنوشت ساز بدانيم. . ”

به گزارش اخبار ما ، اين روزنامه ورزش ايران او نوشت: “دراگان اسكوچيچ مي تواند دوباره تعداد بازي هاي برنده خود را حساب كند و اين تساوي خانگي را با آنها پشت سر بگذارد و در مورد آمارهاي بدون شكست صحبت كند يا تصور كند كه برخي مي خواهند پست مربيگري تيم ملي ايران را از او بگيرند. ، اما اين كلمات به كنفرانس مطبوعاتي مي آيند. و مي رود ، و مسائل مهمتري در زمين وجود دارد كه وظيفه مربي را روشن مي كند. كار بهتر از شمارش است. اسكوچيچ مانند يك فرد ثروتمند شده است كه هر بار پول خود را حساب مي كند به

با اين كنايه بايد در مورد تيم ملي نوشت كه خط هافبك به طور معجزه آسايي مي تواند از خط دفاع فاصله غيرمنطقي داشته باشد و رابطه آن با خط حمله تنظيم نشده و نه تنها دور نيست ، بلكه ارتباطي نيز ندارد.

با كمال تعجب ، سعيد عزت اللهي ، هافبك دفاعي ، بايد هم دفاعي و هم هجومي عمل مي كرد ، و اگرچه او بهترين بازيكن زمين بود ، اما تعريف وظايف دو جانبه براي او اين سوال را مطرح كرد كه چرا هافبك دوم بعدي است. بازيكن تيم ملي؟ وظايف سعيد تعريف نشده بود ، اما او چاره اي نداشت جز اين كه – به تنهايي – باري را كه وظيفه دو نفر است به دوش بكشد.

دفاع تيم ملي هيچ اثر دفاعي ندارد. تركيب محمدحسين كنعاني زادگان و شجاع خليل زاده بهترين انتخاب براي تيم ملي نيست و سرمايه گذاري اسكوچيچ در ساختن مركز دفاعي با اين دو نفر بيننده را بيشتر دچار شك و ترديد مي كند. يكبار خليل زاده مجبور شد پشت مهاجم حريف دويد و بار ديگر كنعانيان.

تيم ملي در كناره هاي دفاع هنوز به نتيجه قطعي نرسيده است. اگرچه صادق محرمي پشتيبان اصلي جناح راست است ، اما هنوز به بازيكن برتر تيم ملي تبديل نشده است و در جناح چپ خط دفاع ، اسكوچيچ هر بار تصميمات جديدي مي گيرد.

جانشين براي تغيير موقعيت وحيد اميري جايگزين مكرر تيم ملي شد و مدتي بعد ممكن است حريفان ما در ميانه بازي به ما يادآوري كنند كه تغيير موقعيت وحيد اميري را با تعويض در خط هافي فراموش نخواهيد كرد. و تغيير خط دفاع چپ

تغييرات دراگان اسكوشيچ شگفت آور بود. به خصوص دو تعويض دير در دقيقه 90 كه بايد زودتر انجام مي شد و شانس برنده شدن ايران را افزايش مي داد. تعويض كاپيتان در يك آزمون نبايد در تيم ملي حتي در روزي كه او پاس مي دهد يا به ثمر مي رساند ، يك تصميم ممنوع باشد. تعويض در خط حمله مي تواند تغييراتي در بازي تيم ملي ايجاد كند و خط حمله را از قفلي كه به پاي مهاجم بسته شده بود آزاد كند. اسكوچيچ اما به نظر نمي رسد اعتقاد داشته باشد كه كريم انصاري ، فرد و مهدي قائدي مي توانند داستان بازي را تغيير دهند.

در بازي سردار آزمون بدون تعريف و تمجيد از او ، بايد به گستاخي اي كه ناخودآگاه به ذهنش رسيد نگاه كرد. جايگزين او مي تواند تيم را به مسير ديگري ببرد ، به عنوان مثال ، در ديدار با كره ، مي تواند پيروزي را به ارمغان بياورد.

تيم ملي برتري را حفظ كرده است ، اما فراموش نكنيم كه در بازي خانگي مقابل كره دو امتياز را از دست داديم و حالا بايد به فكر حفظ برتري در بازي در كره جنوبي باشيم و آن بازي را سرنوشت ساز بدانيم. »

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.