خريد بك لينك مرتبط از سايت ركس سو

به مجله خبري فناوري و كامپيوتر خوش آمديد.

خريد بك لينك مرتبط از سايت ركس سو

۱۵۱ بازديد

در دنياي ديجيتال ماركتينگ امروز، نميتوان به فكر فعاليت در دنياي آنلاين بود اما به سئو و بهينه سازي سايت اهميت نداد. رقبا هر روز قوي تر مي شوند و رتبه خود را در موتورهاي جستجو بالا مي برند. در نتيجه اگر نتوان در نتايج برتر موتورهاي جستجو جايگاهي داشت كسب و كار آنلاين خود را بايستي يك كسب و كار شكست خورده دانست.

شما از طريق رپورتاژ آگهي يا رپورتاژ خبري كه از موثرترين روش هاي تبليغات اينترنتي و يكي از اركان اصلي سئو سايت است، مي توانيد محصولات و خدمات خود را همراه با تصاوير و لينك هاي باكيفيت در سايت هاي پربازديد و با رنك بالا منتشر نماييد. تبليغ رپورتاژ آگهي علاوه بر افزايش تعداد بازديدكنندگان سايت، بر روي سئو و بهينه سازي سايت شما نيز تاثير به سزايي دارد.

تنها راه دريافت بك لينك دائمي آن هم از سايت هاي خبري معتبر بصورتي كه از سايت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سايت درگوگل شود، خريد رپورتاژ آگهي دائمي و با كيفيت است .

زيرا اولا رپورتاژ بدليل اينكه بصورت خبر منتشر مي شود، هيچ گاه از سايت ها حذف نميشود. دوما در متن خبر، چند بك لينك دائمي بصورت لينك فالو به سايت شما قرار داده مي شود. سوما مديران سايت هاي خبري ميتوانند بصورت نامحدود در سايت خود اخبار تبليغاتي و رپورتاژ قرار دهند و نهايتا از نظر گوگل رپورتاژ به هيچ وجه اسپم محسوب نمي شود و حتي روز به روز ارزش آن بك لنيكي كه در رپورتاژ قرار گرفته بالاتر ميرود.

هدف از خريد رپورتاژ آگهي دائمي و با كيفيت چيست؟

مردم وقتي اطلاعاتي را به شكل داستان دريافت مي كنند بهتر آن را مي‌پذيرند. خريد رپورتاژ آگهي به بخاطر سپاري و يادآوري بهتر خدمات و محصولات يك برند كمك مي‌كند. مخاطب وقتي از رسانه هاي معتبر گزارش هاي مرتبط با برند شما را مطالعه مي‌كند، بهتر به برند شما اعتماد خواهد كرد. بنابراين  هدف از خريد رپورتاژ آگهي ايجاد حس بهتر در مخاطب و ارتباط موثرتر با مشتريان خواهد بود. شركت هايي كه خدمات تكنيكي ارائه مي‌كنند با هدف اعتباردهي به برند خود مي‎توانند با خريد رپورتاژ خبري  و در قالب پاسخ به سوالات تخصصي و كارشناسي مخاطبان رپورتاژ آگهي منتشر كنند. در كسب و كارهايي كه قيمت بالاتري نسبت به محصولات مشابه دارند، با خريد رپورتاژ آگهي مي‌توانند بين خود و رقبا تفاوت ايجاد كنند.

مزاياي خريد رپورتاژ دائمي و با كيفيت

رپورتاژ با كيفيت به فرآيند بهينه سازي رتبه سايت شما سرعت مي‌بخشد و مي تواند در وقت شما صرفه جويي كند. سئو يك فرآيند مستمر است و بزرگترين سرمايه اي كه در آن صرف مي‌كنيد زمان خواهد بود، در نتيجه خريد رپورتاژ آگهي يا بك لينك معتبر مي‌تواند به شما كمك كند در زمان كمتري به رتبه دلخواهتان دست پيدا كنيد. براي كسب و كارهايي كه رقابت شديدي در فضاي اينترنت دارند، به ويژه كساني ‌كه رقباي توانمندي دارند كه به خوبي در فضاي وب عمل مي‌كنند،‌‌‌‌ رپورتاژ آگهي دائمي و با كيفيت بهترين راه  براي سرعت بخشيدن به فرآيند كارها است.

خريد رپورتاژ آگهي با كيفيت از سايت هاي پربازديد

از جمله مزاياي رپورتاژ آگهي ها اين است كه از دو بعد مي توانند موجب رشد سايت شما شوند:

- نخست كليك هاي طبيعي كه كاربران روي لينك هاي سايت شما و همين طور رپورتاژ آگهي مربوطه خواهند داشت.

- لينك سازي كاملا طبيعي و اصولي مطابق قوانين سئو بر اساس الگوريتم هاي جديد گوگل.

رپورتاژ آگهي يكي از روش هاي بك لينك گرفتن به صورت طبيعي محسوب مي شود. عده اي ترجيح مي دهند لينك سازي را به صورت غيراصولي انجام دهند كه البته فايده و نتيجه خاصي نيز نخواهد داشت. اما بهره گيري از اين روش باعث مي شود كه اعتبار هميشگي براي سايت شما بر اساس توضيحات مرتبط در دنياي وب درج شود.

الكسا نيز به عنوان يك سيستم بررسي رتبه و مقايسه وب سايت ها خيلي زود اين بك لينك ها را ثبت مي كند و به اين ترتيب رتبه الكساي وب سايت شما چه در رنكينگ جهاني و چه كشور مورد نظر بالا مي رود.

اگر سايت شما تازه تاسيس بوده و يا اين كه پس از ماه ها بازديد مورد نظر را نداريد، خريد رپورتاژ آگهي دائمي و با كيفيت بالا و نيز استفاده از انكرتكست هاي قوي براي سئو يك راه نجات است.

چرا خريد بك لينك با كيفيت براي وبسايت مهم است؟

 -افزايش رتبه به صورت طبيعي (ارگانيك)

بك لينك ها كمك مي كنند تا در موتور هاي جست و جو رتبه بهتري داشته باشيد. اگر محتواي شما بكلينك از وبسايت هاي ديگر دريافت كند، آن محتوا به طور طبيعي در موتور هاي جست و جو رتبه ي بالاتري خواهد داشت.

 -ايندكس سريع تر

بك لينك ها به ربات هاي موتور هاي جست و جو كمك مي كنند تا لينك هايي كه به وبسايت شما داده شده است را پيدا كرده و سايت شما را بهينه تر crawl كنند(بخزند). خريد بك لينك، بخصوص براي وبسايت هاي تازه راه اندازي شده اهميت ويژه اي دارد زيرا بك لينك ها به سريع تر پيدا شدن و ايندكس شدن وبسايت كمك مي كنند.

-ترافيك ارجاعي (Referral Traffic)

يكي از فوايد بك لينك ها اين است كه در گرفتن ترافيك ارجاعي كمك مي كنند. ترافيك ارجاعي معمولا هدفمند است و بونس ريت (Bounce Rate)  كمي دارد!

در خريد رپورتاژ آگهي اشتباه نكنيد و حتما با مشاوره اقدام كنيد و سراسيمه از خبرگزاري ها و سايت هاي معروف و بزرگ رپورتاژ خريداري نكنيد .

رپورتاژ آگهي اين نيست كه شما خيلي با عجله متنِ قسمت هايي از وبسايت خودتان را در فايل Word كپي كنيد و مبالغ ميليوني به شركت هاي نشر رپورتاژ پرداخت كنيد .. بلكه بايد با رعايت اصول و قواعد سئو اين كارو انجام بدهيد تا صاحب رپورتاژ دائمي و با كيفيت شويد.

 

نحوه‌ي استفاده از رپورتاژ در لينك بيلدينگ

۱- با موضوعي شروع كنيد كه ميدانيد براي مخاطبان شما ارزشمند است. براي مثال مخاطبان من معمولا ميخواهند درباره‌ي لينك بيلدينگ و بازاريابي محتوا بدانند. و تحليلگران پژوهشي سهام ممكن است بخواهند در مورد روند عرضه-تقاضا در صنعت خود بخوانند.

۲- پژوهشهاي خود را مستقلانه انجام دهيد و يافته هاي خود را جمع آوري كنيد. دامنه تجزيه و تحليل خود را به يك موضوع خاص يا جمعيت شناسي محدود كنيد. تا حد ممكن داده هاي منحصر به فرد جمع آوري كنيد.هرچه پژوهش شما بيشتر نمايان يك صنعت يا يك موضوع خاص باشد ارزشمندتر است.

۳- پژوهش هاي خود را بصورت رپورتاژ در قالب خبر در خبرگزاري ها منتشر كنيد زيرا پژوهش هاي شما برايتان هيچ لينكي نميسازد مگر اينكه آنهارا منتشر كنيد. براي نتيجه گيري بهتر با برخي از عناصر طراحي مانند نمودارها و گراف ها، تحقيق خود را كامل كنيد و آن را با مخاطبان به اشتراك بگذاريد.

۴- براي تحقيقات مكمل ايجاد كنيد. از تحقيقات خود براي ايجاد مجموعه اي از پست هاي رپورتاژ در سايتها، پادكست ها، فيلم ها، آمارها و هر محتوايي كه فكر ميكنيد استفاده كنيد. هيچ محدوديتي وجود ندارد.

۵- يافته هاي خود را ارتقا دهيد و به اشتراك بگذاريد. اگر مخاطبان مورد نظر خود را شناخته ايد و موضوعي را انتخاب كرده ايد كه تضمين شده است كه آنها خوششان مي آيد، نبايد مشكلي در پيدا كردن مشتري جديد داشته باشيد.

منبع سايت ركس سئو (rexseo)

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.